لیست قیمت دریچه منهول دایره ای سایز 60

دریچه منهول دایره ای سایز 60 :‌سوالی که با آن رو به رو هستیم این است که چرا دریچه های منهول سایز ۶۰ اینقدر پر طرفدار هستند و از آنها به این اندازه استفاده میشود. باید بدانید که تمامی دریچه هایی که تولید میشوند در سایز های مخصوص و استاندارد تولید میشوند به همین دلیل است که این سایز از دریچه ها در تمامی جنس ها موجود میباشد و میشوند آنها را تهیه کرد. دریچه سایز 60 معمولا برای فاضلاب ها استفاده میشود تا دسترسی آسانی به آن داشته باشند.

دریچه منهول دایره ای سایز 60

دریچه‌های دایره‌ای همراه با یک طوقه تولید می‌شود که این تورها نیز به صورت دایره ای تولید می شود اما در کشورهای خارجی شاهد دریچه های دایره ای هستیم که طوقه ای به شکل مربعی دارد. این دریچه برای حفره هایی که به صورت دایره نیستند قابل استفاده است اما باز شدن دریچه ها به صورت دایره ای است تا درب به داخل منهول سقوط نکند در بیشتر موارد دریچه های مربعی به داخل منهول های خود سقوط میکند زیرا از یک ضلع به داخل چاه می افتد.

دریچه منهول دایره ای سایز 60
دریچه منهول دایره ای سایز 60

دریچه منهول دایره ای سایز ۶۰

جواب دادن به این سوال مقداری سخت است زیرا ممکن است بعضی از دریچه ها که به صورت دایره هستند در مکان هایی مورد استفاده قرار نگیرد و بالعکس اما به طور کلی دریچه های دایره ای دارای ویژگی‌هایی هستند که عبارت است از جابجایی بسیار راحت به صورت قل دادن بر روی زمین زیرا این دریچه ها دایره است و به راحتی بر روی زمین قل میخورند. دریچه منهول دایره‌ای به هیچ وجه به داخل چاه یا منهول خود سقوط نمی‌کند زیرا از هر سمت دریاچه آن را بر روی در بگذارید داخل نمی‌شود اما دریچه مربعی اگر از یک سال به داخل منهول بود کاملا به داخل آن سقوط می‌کند. همچنین جابجایی دریچه های مربعی بسیار سخت است و حتماً برای جابجایی آنها نیاز به کمک خواهید داشت. همچنین وزن دریچه های دایره ای به مراتب کمتر از دریچه های مربعی است زیرا دریچه های مربعی سخت در فشار دست می کنند و نیاز به زیرسازی برای تحمل بیشتر بار می باشد.

قیمت دریچه منهول دایره ای سایز 60

قیمت دریچه های منهول به دایره ای نسبت به دریچه های مربعی پایین تر است چرا؟زیرا تعداد دریچه های تولید شده به شکل دایره نسبت به تعداد تولید شده مربعی بسیار بالاتر است به طور خلاصه دریچه های مربعی ممکن است به صورت سفارشی تولید شود و کاربرد کمتری دارد به همین دلیل قیمت آن بالا می رود و همچنین نیاز به زیرساخت برای تحمل فشار بالا می باشد اما در کل برای استفاده مناسب تر از دریچه هنگام خرید حتما از یک متخصص مشاوره دریافت نمایید.

برای خرید و دریافت قیمت دریچه های منهول در سایز ۶۰ لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535