فروش و قیمت اتصالات دست ساز کاروگیت

اتصالات دست ساز کاروگیت: تمامی لوله هایی که تولید میشوند نیازمند اتصالاتی هستند که لوله ها را به یکدیگر متصل کنند و باید توجه داشته باشید که اگر لوله ها کاروگیت یا همان لوله های دوجداره بود اتصالات نیز باید به همان شکل و جنس تولید شود. این اتصالات در سایز های مختلف تولید میشود که این اجازه رو به شما میدهد که از این لوله ها در تمامی پروژه ها و مناطق استفاده کنید و نگران کمبود اتصالات نباشید. توجه داشته باشید که اگر سایز های مورد نیاز شما وجود نداشت میشود به صورت دست ساز آنها را تولید کرد.

اتصالات دست ساز کاروگیت

خب اول باید بدانید که این اتصالات دست ساز به چه دردی میخوره و اصلا برای چی این اتصالات تولید میشود؟ ببشتر این اتصالات به صورت پیشفرض وجود دارد اما بعضی از سایز ها بسیار کم پیدا میشود برای مثال شما نیاز به یک زانو دارید که سایز آن 350 در 250 باشد این اتصال به صورت دست ساز تولید میشود که یک سر این اتصال 250 و یک سر دیگر این لوله 350 که باعث میشود دو لوله در سایز های مختلف به یکدیگر متصل شود. البته سایز های این اتصالات تا حد امکان تا جایی که امکان تولید باشد درخواستی نیز میباشد.

اتصالات دست ساز چگونه تولید میشود؟

اگر خودتان به فکر ساخت اتصالات دست ساز هستید این فکر را کاملا از ذهنتان بیرون کنید زیرا این اتصالات در کارگاه به وسیله دستگاه های مخصوص ساخته و جوش داده میشود. این اتصالات به وسیله دستگاه جوش تولید میشود که به طور کامل آبند شود اگر به وسیله دستگاه های مخصوص این کار ها انجام نشود ممکن است با کمی فشار بیشتر اتصالات دست ساز نشت کند و باعث خرابی پروژه و لوله کشی شود. همچنین به سفارش شما مشتری های عزیز این اتصالات همراه با واشر نیز تولید میشود

اتصالات دست ساز کاروگیت
اتصالات دست ساز کاروگیت

ویژگی های اتصالات لوله های دوجداره

اتصالاتی که برای لوله ها تولید میشود باید تمام ویژگی های خود لوله را نیز داشته باشد. برای مثال لوله های دوجداره کاروگیت را شما در زیر زمین و در زیر خاک استفاده کرده اید اگر اتصالات از همین جنس لوله نباشد ممکن است لوله ها در آنجام دوام بیاورند اما صد در صد اتصالات شما در آن ناحیه به مشکل برخواهد خورد. وقتی جنس لوله ها با اتصالات خود یکی باشند برای سالیان سال بدون مشکل به کار خود ادامه میدهند و اگر در هر زمانی مشکلی باشد به راحتی بر طرف خواهد شد.

اتصالات دوجداره دست سازی شده

این اتصالات از دو جداره بسیار مختلفی تولید میشود که باعث میشود به این نام یعنی دوجداره شناخته شوند اما چرا این اتصالات را اینگونه تولید میکنند؟ خب جداره داخلی این لوله ها به صورت صاف وصیقلی است تا آب و سیالات به راحتی از دورن این اتصال ها عبور کند و جداره خارجی را به صورتی تولید کرده اند که هم در برابر فشار خاک مقاوم باشد و هم وقتی در حاک قرار میگیرد در جای خود سفت شوند و تکان نخورند و خاک به لای جداره های خالی نفوذ میکند.

سایز های مختلف اتصالات کاروگیت یا همان دوجداره

سایز های این اتصال ها دقیق هم اندازه همان لوله هایی هست که تولید میشود ولی میتوان از آنها به عنوان رابط های کاروگیت که سایز های مختلفی دارند استفاده کرد. اگر نیازمند سفارش و تولید اتصالات سفارشی هستید همین حالا تماس بگیرید تا سایز مورد نظر شما تولید شود تمامی اتصالات به صورت 45 درجه و 90 درجه نیز موجود میباشد که بنا به نیاز شما مشتری های عزیز تولید میگردد.

برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید و همچنین برای ثبت سفارش و تولید محصولا با شماره های سایت در تماس باشید تا به صورت مستقیم با ما ارتباط بر قرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535