لوله پلی اتیلن کشاورزی

قیمت و فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی

لوله پلی اتیلن کشاورزی مناسب برای انجام امور کشاورزی است به همین دلیل است که نام این لوله ها را لوله های پلی اتیلن کشاورزی نامیده اند. لوله های پلی اتیلن از قابلیت های بسیار مفیدی بر خوردار هستند که همین باعث شده از این لوله ها در تمامی پروژه ها حتی پروژه های حساس استفاده شود این لوله ها در سایز ها و ابعاد بسیار مختلفی تولیدمیشود که باعث میشود این لوله ها در پروژه ها مخصوص خود با کمترین قیمت و مناسب ترین لوله استفاده شود اگر لوله ها تنها در چند سایز محدود میشد فکر میکنم کمتر کسی از لوله های پلی اتیلن استفاده میکرد زیرا قیمت این دریچه ها به صرفه نبود.

لوله پلی اتیلن کشاورزی

در مطالب قبلی توضیح دادیم که لوله های پلی اتیلن گازی دارای خطوطی زرد رنگ هستند اما آیا لوله هایی که برای کشاورزی هستند دارای خطوط با رنگ های دیگر هستند؟ جواب این سوال بله است هر لوله ای که تولید میشود دارای خطوط های مخصوص خود هستند برای مثال این لوله ها دارای خط هایی با رنگ آبی هستند یا ممکن است این لوله ها با خطوط قرمز تولید شود البته به ندرت پیش می آید. حال کاربرد لوله های کشاورزی چیست و تفاوت این لوله ها با دیگر لوله ها چی است و چه چیزی آنها را از هم جدا میکند؟ کاربرد این لوله ها به صورت 100 در صد از لوله های پلی اتیلن دیگر که میدانید برای انتقال گاز است تفاوت دارد و به هیچ عنوان نمیشود از این لوله ها در کاربرد های بلعکس استفاده کرد زیرا هر دو کیفیت های لازم برای انجام کار خود را دارد و به غیر از آن به هیچ عنوان نمیشود از این لوله ها استفاده کرد. کاربرد های باعث میشود این لوله ها بسیار با یکدیگر تفاوت پیدا کنند و همچنین قیمت این لوله ها باهم بسیار تفاوت دارد شاید فکر کنید که از لوله های ارزان تر برای استفاده در پروژه فکر خوبی است اما سخت در اشتباه هستید زیرا هزینه صدمه دیدن لوله ها و تعمییرات آن بسیار بالا خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی

قبل از اینکه مشخص شود قیمت این لوله ها چقدر است باید بدانید که اصلا لوله کشاورزی چگونه لوله ای است و چه مقدار فشاری را در لوله ها ایجاد میکند. لوله هایی که برای کشاورزی استفاده میشود تحمل فشار بالایی ندارد زیرا برای انتقال آب به زمین های کشاروزی نیازی به استفاده از لوله های پر فشار گران قیمت نیست. لوله های که ما برای استفاده به عنوان کشاورزی به شما پیشنهاد میدهیم از مقاومت خوبی برای انتقال آب برخوردار است(انتقال آب سطحی). قیمت پایین لوله ها برای راحتی حال کشاورز ها در نظر گرفته شده است که تمامی کشاورز های زحمت کش کشور ما بتوانند از لوله های پلی اتیلن مناسب برای زمین های خود استفاده کنند و به صورت امروزه به آبیاری زمین های کشاورزی خود بپردازند و به نیروی کار کمتر و کندن جوب های آبی به محصول دلخواه خود برسند.

لوله های پلی اتیلن بهتر است یا لوله های فولادی؟

در این قسمت از مطلب قصد داریم این دو لوله رو از نظر ویژگی با یکدیگر مقایسه کنیم و ببنیم که کدام لوله در زمین های کشاورزی بیشتر کاربرد دارد و مقرون به صرفه است پس با ما همراه باشید. خب طبیعی است که لوله های فولادی از نظر تحمل فشار آب چندین برابر از لوله های پلی اتیل کشاورزی بیشتر است اما به چه قیمتی؟ به طور میانگین یک شاخه لوله پلی اتیلن کشاورزی هم قیمت یک متر از لوله های فولادی که به نام های دیگر مانیسمان نیز شناخته میشود. لوله های مانیسمان معمولا ضدزنگ هستند اما این لوله ها باید سال های طولانی در رو و زیر زمین به فعالیت خود ادامه دهند پس ایا میشود از لوله های مانیسمان حتی با قیمت بسیار بالا استفاده کرد؟ بله میشود اما اطلاع دقیقی از عمر لوله ها در زیر خاک در برابر رطوبت مستقیم ثبت نشده اما لوله های پلی اتیلن مخصوص برای استفاده در زیر خاک است حتی اگر در برابر رطوبت مستقیم قرار داشته باشد.

لوله پلی اتیلن کشاورزی
لوله پلی اتیلن کشاورزی

لوله کشاورزی پلی اتیلن

فکر میکنم تا اینجای مطلب متوجه شده باشید که چه لوله هایی برای انتقال آب های کشاورزی مفید است و میشود به راحتی از این لوله ها استفاده کرد؟ اگر نیاز به مشاوره رایگان داشید به راحتی میتوانید به صورت مستقیم با ما ارتباط برقرار کنید متخصصین و فروشندگان ما به صورت حرفه ای آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم. بسیاری از افراد سود جو برای بالاتر بردن سود خود لوله های درجه دو پلی اتیلن را به جای لوله های درجه یک و استاندارد به خریداری ها به فروش میرسانند قبل از خرید حتما دقت داشته باشید که لوله های پلی اتیلن دارای نوشته و حکاکی باشد همین باعث میشود که شما اطمینان خاطر پیدا کنید که این لوله ها دارای استاندارد کامل است و همچنین قبل از خرید از فروشنده بخواهید نام و برند تجاری لوله های خود را به شما بگوید و ضمانت نامه و برگه استاندارد لوله ها را نیز از فروشنده بخواهید.

اگر نیاز به مشاوره رایگان داشتید و زمان کافی برای خواندن مطلب را نداشتید با ما در تماس باشید تا به صورت 24 ساعته از شبانه روز پاسخگوی شما باشیم ممنون از توجه شما به مطلب ما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535