لوله پلی اتیلن سایز 16

فروش لوله پلی اتیلن سایز 16 آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن سایز 16: قیمت لوله پلی اتیلن سایز 16 بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل است که میشود از این لوله ها برای آبیاری های قطره ای استفاده کرد. فروش لوله های پلی اتیلن سایز 16 میلی متر دقیقا به همین دلیل است که بسیار بالا است لوله های پلی اتیلن عمر بسیار طولانی مدتی حتی در زیر خاک دارند. از ویژگی های بسیار مهم این لوله ها قابلیت عمر طولانی است که در صورت استفاده صحیح عمری حدود 50 سال دارد.

لوله پلی اتیلن سایز 16

لوله پلی اتیلن جای لوله های مسی و لوله‌های فلزی گرانقیمت را در صنعت آبرسانی قطره ای در ساختمانها گرفت زیرا این لوله ها دارای هزینه های نگهداری بسیار زیادی بودند لوله پلی اتیلن تمامی این مشکلات را رفع کرده و هزینه های نگهداری و تعمیرات تاحد ممکن کاهش داده است. انعطاف پذیری بیش از اندازه این لوله این امکان را به شما می دهد که بدون استفاده از اتصالات 90 درجه این لوله را تغییر مسیر دهید. استفاده از لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ باعث زیبا سازی بالکن ها حتی فضاهای سبز می‌شود زیرا دیگر خبری از زنگ زدگی و پوسیدگی لوله ها نیست این لوله ها به هیچ عنوان پوسیده و یا زنگ نمی زند زیرا اصلاً موادی که در آن به کار می رود خواص زنگ زدگی ندارد مواد اولیه این دوره PE نام دارد که همان مواد اولیه پلی اتیلن است که نام دیگر آن HDPE می‌باشد از خواص مهم این مواد ضد خورندگی و ضد پوسیدگی می باشد همچنین در مقابل اشعه یو وی خورشید مقاوم است.

مشخصات لوله پلی اتیلن سایز 16میلیمتر

تمامی لوله هایی که از سایز ۱۶ تولید می شوند به صورت پر فشار می باشد هرچقدر که لوله ها کوچکتر باشند فشاری که سیالات از داخل به آنها وارد می کند بسیار بیشتر و قدرتمند تر هست پس اگر این لوله ها به صورت پوست پیازی تولید شود باعث آسیب دیدگی لوله میشود. فلوله در کلاف های ۴۰۰ متری تولید می شود شرکت پایپ چی به دلیل رضایت مشتری نصف این لوله ها را نیز به صورت کلاف به فروش می رساند. توجه داشته باشید که این لوله ها به هیچ عنوان به صورت شاخه ای تولید نمی شود بسته بندی این دوره ها به صورت کلافی می باشد و با بسته بندی سفید رنگ که دور تا دور کلاف گرفته به مشتری ها عرضه می شود لوله هایی که فاقد بسته بندی می باشند از استاندارد کافی برخوردار نیستند پس حتما قبل از خرید لوله ها با متخصصین و یا اجرا کار خود مشاوره بگیرید تا خرید امن تر و راحت تر را تجربه کنید.

کاربرد لوله 16 در ساختمان سازی

بسیاری از مجتمع های ساختمانی که به صورت مدرن ساخته شده دارای فضای سبز و بام های سبز می باشد قبل از اینکه کاربرد این لوله ها را بدانید باید بدانیم که فضای سبز یا بام سبز چیست؟بسیاری از مجتمع های ساخته شده در آخرین طبقه و پشت بام آن ها فضای وجود دارد که پوشیده شده از فضای سبز همچون گیاه ها و درخت ها می باشد این فضاها علاوه بر زیبایی که به پشت بام ها و خانه ها می‌دهد این ساختمان ها و مجتمع سارا از گزند اشعه مضر خورشید و گرمای طاقت‌فرسای آن ایمن نگه می دارد تا آسیبی به ساختمان نرسد اما این فضا چگونه آبیاری می شود؟دقیقاً از لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ برایهمین کار تولید شده است هنگامیکه این دوره را از وسط فضای سبز درختان رد می کند اتصالات مخصوص آنچه به آن دریپری پر می گویند را در فاصله های دلخواه نصب میکند دریپر ها همان قطره چکانها هستند که در فاصله های مختلف و دلخواه امر آبیاری را انجام می دهند همچنین از این لوله ها در بالکن هایی که فضای سبز دارند نیز استفاده می شود لوله ها را از داخل گلدان ها به طوری که به زیبایی بالکن آسیب نرسد رد می‌کند و داخل هر کدام از گلدان ها قطره چکان های دلخواه را قرار می دهند.

لوله پلی اتیلن سایز 16
لوله پلی اتیلن سایز 16

ویژگی های لوله پلی اتیلن 16 میلی متر

همانطور که گفتم این لوله ها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که عبارتند از صرفه جویی در مصرف آب و آبیاری دقیق و حرفه ای که باعث میشود رشد گیاه بسیار با دقت تر و دقیق تر انجام شود یکی دیگر از ویژگی های این لوله ها که بیشتر افراد را جذب می‌کند قیمت بسیار پایین لوله ها می باشد این قیمت پایین این امکان را به شما می دهد که از این لوله ها برای آبرسانی به زمین های کشاورزی نیز استفاده کنید مقاومت این دوره ها بسیار بالا می باشد پس نگران ترکیدن این لوله ها نباشید اما حتما قبل از خرید از صحت و استاندارد لوله ها اطمینان حاصل فرمایید زیرا لوله هایی که دارای استاندارد کافی نباشند عمری بسیار کوتاه مدت دارند. جابجایی و حمل و نقل این دوره ها به دلیل سایز کوچک بسیار راحت می باشد این دوره ها حتی به کمک خودروهای سواری نیز قابل حمل و نقل هستند پس برای جابجایی و هزینه انتقال این لوله ها هیچ مشکلی نیست.

روش ساخت لوله پلی اتیلن 16

روش ساخت این نولول بسیار راحت است اگر نمی دانید که لوله های پلی اتیلن چگونه تولید میشود به مطالب قبلی سایت ما مراجعه کنید و روش تولید لوله پلی اتیلن را مطالعه کنید اما لوله سایز ۱۶ پلی اتیلن به دلیل سایز کوچک و بسیار راحت تولید می شود و همچنین هرچقدر سایز لوله کوچک تر باشد راحت تر به صورت کلاف در می آید ا وزن آن سنگین می‌شود و دستگاه به راحتی لوله را کلاف می‌کند اگر وزن لوله ها بالا رود دستگاهی که این لوله ها را رول یا کلاف می کند آسیب میبیند.

برای خرید و یا همچنین دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.09334553519

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535