فروش دریچه منهول لولا دار

دریچه منهول لولا دار : کاربرد های اصلی دریچه های منهول این است که بر روی منهول و یا چاه قرار بگیرند و درصورت نیاز باز و بسته شوند این ورودی هاا به منظور وارد شدن افراد به داخل زیرزمین نصب میشوند. هرگاه دریچه ای را دیدید که دارای لولا میباشد باید بدانید که این درب ها یا همان محافظ ها و پوشش های منهول زیاد باز میشوند زیرا این لولا ها به شما کمک میکند بسیار راحت تر اقدام به باز کردن درب کنید برای نمونه های معمولی و بدون لولا برای باز کردن درب به کمک 2 یا 3 نفر نیاز دارید. این دریچه ها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که همین باعث شد در تمامی جنس ها شاهد این درب های منهول باشیم که به صورت لولادار تولید میشوند.

دریچه منهول لولا دار

  1. دریچه های لولا دار از نظر امنیت و سرقت از دیگر دریچه ها بهتر هستند
  2. باز و بسته کردن بسیار راحتی دارند به طوری که حتی یک نفر میتواند آن را به راحتی بلند کند و دوباره بر روی منهول قرار دهد
  3. قیمت دریچه منهول لولا دار از 10,000,000شروع میشود
  4. عمر مفید این دریچه ها به دلیل دارا بودن لولا بیشتر از دیگر دریچه ها میباشد
  5. نصب این دریچه ها بسیار راحت است و نیازی نیست درب و طوقه را از هم جدا کنید
  6. این پوشش ها و درب های منهول را میتوانید در 3 کلاس اصلی خریداری کنید
دریچه منهول لولا دار

قیمت دریچه لولا دار

قیمت این دریچه ها در کلاس های مختلف بسیار متفاوت است ما نیازی به نگرانی نیست زیرا قیمت این پوشش ها و دریچه های لولایی مقداری از دریچه های ساده گران تر است و آن هم مبلغ لولای کار شده بر روی دریچه میباشد. لولا کار شده بر روی این دریچه ها از بهترین جنس بوده A17 بوده و در صورت استفاده و باز و بسته شدن مداوم هیچ مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد در کلاس های ترافیکی میتوانید برای درب های اصلی و لولا ها میتوانید از فروشندگان ضمانت نامه و گارانتی دریافت نمایید همچنین توجه داشته باشید درهنگام خرید محصول خریداری شده بدون کوچکترین ترک و شکستگی باشد.

کاربرد اصلی دریچه های فاضلاب لولا دار چیست؟

همانظور که از نام این دریچه ها پیداست برای سیستم های زیرزمینی طراحی و تولید شده اند اما کاربرد های دیگری نیز دارند برخی از دریچه ها برای مخابرات و برخی دیگر برای سیستم های برقی نیز استفاده میشوند. بلکه درست شنیدید امروزه به دلیل رشد سریع شهر ها سیستم هایی مانند مخابرات و برق نیز در زیر زمین درحال پیشرفت هستند و آنها هم نیازمند ورودی هایی هستند که به کمک این دریچه ها محافظت میشوند از نظر سایزی این دریچه ها باهم متفاوت هستند برای مثال دریچه هایی که برای مخابرات استفاده میشوند از دریچه های فاضلاب بزرگ تر هستند و دارای دو لولا میباشند اگر از یک لولا برای این دریچه ها استفاده شود به احتمال زیاد آسیب میبینند.

نحوه خرید محصولات لولا دار

شما میتوانید دریچه های منهول لولا دار را به صورت حضوری و غیرحضوری از ما خریداری کنید تمامی محصولات شرکت ما دارای استاندارد های کامل هستند و همچنین دارای En124 هستند که استاندارد ملی است و میتوانید این دریچه ها را به کشور های همسایه صادرکنید. برای خرید حضوری میتوانید به نمایندگی های معتبر ما مراجعه کنید و بعد از دیدن و تایید محصولات آن را خریداری کنید برای خرید غیرحضوری میتوانید در شبکه های اجتماعی به ما پیام دهید و تصویر زنده محصولات را دریافت کنید و بعد از تایید میتوانید ثبت سفارش را انجام دهید.

برای دریافت قیمت تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535