فروش و قیمت دریچه منهول فلزی

دریچه منهول فلزی سالیان بسیار زیادی است که دیگر تولید نمیشود و جای خود را به دریچه های دیگری داده است که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد اما کاربرد اصلی این دریچه های فلزی چیست؟ فرقی نمیکند که دریچه از چه جنسی یا سایزی تولید شده است تمامی آنها برای محافظت از پوشش های منهول و چاه ها تولید میشوند این چاه ها یا منهول ها میتواند برای فاضلاب باشد یا برای مخابرات و برق شما میتوانید به راحتی در بین سایز های موجود انتخاب کنید.

ویژگی دریچه منهول فلزی

  1. دریچه منهول فلزی از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار های لحظه دارد
  2. یکی از معایبی که میتوان برای این دریچه ها اشاره کرد وزن بسیار زیاد آنها است
  3. این پوشش ها و محافظ های منهول فلزی در برابر سرما و گرمای بسیار زیاد مقاومت دارند
  4. این دریچه ها به دلیل وزن بسیار زیاد نصب سخت تری نسبت به دریچه های سبک دارند پس هنگام نصب به این موضوع توجه داشته باشید
  5. دریچه فلزی از قیمت بالاتری نسبت به بقیه دریچه ها برخوردار است

دریچه منهول فلزی

دریچه فلزی بهتر است یا دریچه از جنس چدن؟

 

دریچه منهول چدنی به دلیل قابل تولید بودن از مواد درجه ۲ و درجه ۳ قیمت پایین تری دارد اما باعث کاهش تحمل فشار نمیشود و تنها در وزن و جنس دریچه تغییر ایجاد میکند زیرا قالب ها دقیقا مانند یکدیگر است. پیشنهاد ما این است که برای خرید اول بسنجید که کدام دریچه دقیقا میزان نیاز شمارا برآورده خواهد کرد و حتما قبل از خرید از متخصصین مشاوره دریافت کنید.دریچه ها انواع مختلفی دارند که هرکدام برای استفاده در مکان و پروژه های خاصی تولید شده است و ممکن است در هنگام خرید کمی گیج شوید.

خرید و فروش انواع دریچه منهول فلزی

شما میتوانید با استفاده از طرح تعویض دریچه های منهول درب های فلزی خود را باجنس های دیگر تعویض کنید و یا کلا دریچه های دیگری را از ما خریداری کنید شرکت منهول سنتر تمامی دریچه های منهول خود را تا 3 سال ضمانت و گارانتی میکند پس میتوانید به راحنی از این دریچه ها حتی در خیابان های اصلی استفاده کنید. محصولات ما دارای استاندارد ملی یعنی EN124 هستند به همین دلیل میتوانید از این دریچه ها حتی برای کشور های همسایه استفاده کنید زیرا تا حدودی استاندارد ها شبیه به یک دیگر است. شما میتوانید برای خرید انواع دریچه منهول و دریافت قیمت لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

نکات مهم درهنگام خرید که باید رعایت کنیم :

خرید دریچه های منهول کار سختی نیست تنها باید به کلاسی که خریداری میکنید توجه کنید و این که به هیچ عنوان نباید از دریچه های پیاده رویی در خیابان ها استفاده کنید و درب های که خریداری میکنید باید بدون شکستگی و ترک باشد. دریچه ها دارای سایز بندی بسیار متنوعی هستند نیازی نیست دریچه های سایز بزرگ را برای چاه های کوچک استفاده کنید و هزینه اضافی داشته باشید سایز های دریچه های ما استاندارد بوده و برای هر پروژه ای دریچه مخصوص را داریم. و آخرین موردی که باید توجه کنید و یادتون باشه که درب ها را حتما با طوقه ها یا همان فریم نگهدارنده تهیه کنید اگر دریچه فلزی است باید حتما طوقه ها نیز فلزی باشند.

برای خرید و دریافت قیمت به صورت 24 ساعت با ما تماس بگیرید ما حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر پایپ چی

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535