فروش و قیمت دریچه منهول پلی اتیلن سایز 60

دریچه منهول پلی اتیلن سایز 60 : دریچه های سایز 60 پلی اتیلنی یکی از پر کاربرد ترین دریچه های درحال حاضر بازار هستند که به دلیل قیمت بسیار مناسب و مقاومت خوب همه به سمت این دریچه ها کشیده میشوند.دریچه های منهول پلی اتیلن سایز 60 در کلاس های مختلفی تولید میشوند که همین باعث به فروش رفتن این دریچه ها میشود. انواع مختلف و گوناگون دریچه ها باعث میشود که فروش دریچه ها بسیار راحت تر شود زیرا حق انتخاب برای دریچه ها بسیار بالا میرود. رنگ این دریچه ها به رنگ اصلی پلی اتیلن هست هر رنگی که برای لوله های پلی اتیلن دیده میشود نیز در این دریچه ها قابل مشاهده است.

 

دریچه منهول پلی اتیلن سایز 60

دریچه منهول پلی اتیلن سایز 60

دریچه های منهول در هر جنس و متریالی که باشد در سایز 60 موجود است اگر نیاز به دریچه هایی از جنس های دیگر دارید با ما تماس بگیرید یا از گزینه جست و جو استفاده کنید و کلا یا دریچه مورد نظر خود را یافت کنید. سایز 60 مخصوص برای فاضلاب است و به صورت استاندارد در این سایز تولید میشود اما ایا این دریچه ها جواب کار را به عنوان مخافظ منهول چاه یا فاضلاب میدهد؟ چاه ها فاضلاب دارای گاز های بسیار اسیدی هستند که باعث خوردگی دریچه ها میشود و به مرور زمان باعث پوسیدگی نیز میشود اما این دریچه ها طوری طراحی شده اند که در برابر این گاز ها مقاوم هستند و به راحتی میتوان از سایز 60 این دریچه ها بدون مشکل استفاده کرد.

ویژگی های دریچه پلی اتیلن سایز 60

1. دریچه های سایز 60 از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند.

2. مقاومت این دریچه ها نسبت به وزنی که دارند بسیار بالا میباشند.

3. قیمت دریچه های پلی اتیلن در هر سایز مناسب میباشد و بسیار دریچه های مقرون به صرفه ای هستند.

4. حمل و نقل این دریچه ها بسیار آسان میباشند.

5. نصب و اجرای این دریچه ها به دلیل سایز 60 بودن و وزن بسیار پایین بسیار راحت و آسان است.

شکل ظاهری دریچه منهول سایز 60 پلی اتیلن

همانطور که در تصویر بالا میبنید این دریچه ها به رنگ مشکی هستند یعنی به صورت پیشفرض این دریچه ها به رنگ مشکی هستند. دریچه های پلی اتیلن در رنگ های دیگری نیز تولید میشود که باید قبل از تولید دریچه ها رنگ آنها را مشخص کنید تا رنگ ها از پایه تغییر کند.(مثل دیگر دریچه ها به کمک اسپری و رنگ قلمو تغییر رنگ داده نمیشود). سایز درب این دریچه ها همانطور که مشخص است 60 سانتی متر است و اگر پشت تا پشت دریچه ها را اندازه بگیرید همراه با طوقه های خود حدود 10 الی 9 سانت اضافه میشود. سایز پشت تا پشت دریچه ها برای پوشاندن کل حفره و چاه اندازه گرفته میشود درب باز شو آن قطر مفید دریچه ها است.

قیمت دریچه منهول پلی اتیلن سایز 60

دریچه های منهول پلی اتیلن در هر سایز که تولید شده باشد و در هر کلاسی که باشد قیمت پایین تری نسبت به دریچه های دیگر دارد. برای مثال امروز قیمت این دریچه ها در سایز 60 از سبک ترین کلاس این از 7500000 هزارریال شروع میشود و تا کلاس های بالاتر نیز ادامه دارد. اما برای دیگر دریچه ها از سبک ترین آنها قیمت آن از 12000000 هزار ریال شروع میشود.هرچقدر وزن و مقاومت و از همه مهم تر کلاس آن بالا تر میرود قیمت آن نیز بالا تر میرود. قیمت های داده شده برای پایین تر کلاس دریچه های نام برده شده بود.

شما میتوانید همین حالا برای دریافت قیمت و خرید دریچه های منهول پلی اتیلن سایز 60 و سایز های دیگر با شماره های ما تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535