فاضلاب شهری چگونه انتفال پیدا میکند؟

فاضلاب شهری چیست و چرا باید حتما تمامی شهر ها سیستم انتقال فاضلاب داشته باشند؟ تمامی شهر ها مخصوصا شهر های بزرگ امروز دارای سیستم های فاضلابی هستند که از زیر زمین انتقال آب های فاضلابی را انجام میدهند. آب های فاضلاب حتما باید در زیر زمین باشند تا بوی بد و نا مطبوع به سطح زمین نرسد. این سیستم های زیر زمینی توسط لوله های مخصوص هدایت میشود که در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

فاضلاب شهری چیست؟

در سال های اخیر تمامی شهر های ایران مجهز به سیستم انتقال آب های فاضلاب شده اند اگر سیستم های انتقال آب فاضلاب نبود با توجه به رشد جمعیت شهری و بزرگ تر شدن شهر ها دفع آب ها و سیالات فاضلابی بسیار سخت تر میشد. به طور کلی میشود پاسخ این سوال را داد که فاضلاب شهری به سیستم زیر زمینی گفته میشود که عملیات انتقال سیالات فاضلابی را انجام میدهد.

آب های فاضلاب چگونه انتقال پیدا میکند؟

معمولا لوله هایی که برای انجام این عملیات استفاده میشود از جنسی است که در برابر خوردگی و گاز های فاضلاب مقاومت دارند. لوله های دوجداره کاروگیت که از جنس پلی اتیلن است مناسب برای انجام این عملیات است. لوله های کاروگیت به دلیل استفاده زیاد در مصارف فاضلابی نام لوله کاروگیت فاضلابی را نیز به خود اختصاص داده است. این لوله ها تمامی ویژگی های لازم را برای استفاده در سیستم های زیرمینی را دارد.

ویژگی های لوله های فاضلابی چیست؟

  1. این لوله ها باید عمر طولانی مدت داشته باشند.
  2. لوله های فاضلاب باید در برابر خوردگی مقاوم باشند.
  3. این لوله ها در برابر اسید ها و گاز های فاضلاب باید مقاوم باشند.
  4. این لوله ها باید قابل تعمیرات باشند تا در هنگام آسیب دیدن به راحتی ترمیم و تعمیر شوند.

از این که وقت خود را برای مطالعه کردن این مطلب گذاشتید از شما متشکریم. شما میتوانید برای نظر دادن و یا دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگو هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535