فروش و قیمت بولارد در مشهد(بتنی)

بولارد در مشهد : بولارد های یا راهبند های ترافیکی یکی از الزامات برای فضا های سبز است این بولارد های بتنی به ما کمک میکند که ترافیک های خودرو ها به فضا های سبز سرایت نکند. جنس بولارد هایی که شرکت ما برای مشتری های عزیز در نظر گرفته است و تولید میکنند به صورت بتنی است زیرا بولارد های بتنی از مقاوم ترین راهبند ها هستند و استفاده از این راهبند ها کمک میکند که امنیت بیشتری برای پیاده رو ها و فضاهایی که نباید خودرو وارد شود بر قرار شود.

بولارد در مشهد

بولارد های کاربرد زیادی ندارند اما بسیار برای شهرسازی اهمیت دارند و نبود آنها بسیار خطرناک است و باعث کمبود امنیت میشود. بولارد ها از جنس های زیادی ساخته میشود اما به دلیل سرقت های زیاد و بی رویه امروزه تمامی شهرداری ها از بولارد های بتنی استفاده میکنند که غیر قابل بازیافت است و همین باعث میشود که سرقت این بولارد ها بسیار پایین باشد. بولارد ها معمولا در یک سایز تولید میشوند اما ارتفاع این بولارد ها قابل تغییر است و میشود آنها را تغییر دارد.

شکل ظاهری بولارد های بتنی

شکل ظاهری این لوله ها استوانه ای است که به همین دلیل است که بعضی از خریدار ها به این بولارد ها استوانه ترافیکی نیز میگویند اما استوانه های ترافیکی کاربردی بسیار متفاوت دارند و این استوانه ها به هیچ عنوان قدرت ایستادن جلوی ضربه را ندارند. بولارد های بتنی دقیقا برای تحمل ضربه طراحی شده اند تصور کنید که در حال قدم زدن در پیاده رو هستید و ناگهان تصادفی رخ میدهد و خودرو ها به داخل پیاده رو ها پرت میشوند اگر بولارد ها در آنجا باشند این اتفاق رخ نمیدهد و جلو برخورد خودرو با شما را خواهد گرفت.

بولارد ترافیکی بتنی

شهر مشهد دارای جمعیت زیادی است و همچنین این جمعیت زیاد باعث به وجود آمدن مقدار زیادی فضای سبز است که نیاز دارد با بولارد های بتنی محافظت شود اما چرا این بولارد ها از مقاومت بسیار زیادی برخوردار است؟ خب این بولارد ها به صورت مهندسی سازی شده قالبگیری میشود و درون این بولارد ها در اصل همراه با میلگرد ها مقاوم سازی شده در هنگام ضربه این بولارد ها از جای خود خارج نشوند. اگر این بولارد ها خالی به صورت بتنی تولید شوند در هنگام ضربه از جای خود کنده شده و به اطراف پرتاب میشود.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بولارد ها با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش و قیمت بولارد در مشهد(بتنی)»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535