فروش و قیمت دریچه منهول نانو پلیمر

دریچه منهول نانو پلیمر : به دریچه هایی که مواد اولیه آنها به صورت نانو میباشد و به صورت قالب گیری در می آید دریچه های منهول نانو پلیمر میگویند. در این دریچه ها ذرات پلیمر به صورت نانو به یکدیگر متصل میشوند و باعث بالاتر رفتن مقاومت دریچه ها میشوند. این دریچه ها در کلاس های پیاده رویی و ترافیکی در حال تولید هستند و میشود آنها را از محبوب ترین دریچه های حال حاضر ایران دانست. سایز های این دریچه از 20 سانتی متر تولید میشود و تا سایز 80 تولید میشوند و هرکدام از این سایز ها کاربرد های خاص خود را دارد که در ادامه مطلب به آن میپردازیم.

دریچه منهول نانو پلیمر

خرید دریچه های نانو پلیمر بسیار راحت است تمامی این درب ها و طوقه ها به صورت استاندارد تولید میشوند و به راحتی میتوانید از این دریچه ها خریداری کنید. دریچه منهول نانو پلیمر از وزن بسیار سبکی برخوردار است اما به این معنی نیست که مقاومت این دریچه ها پایین است بلکه این درب ها به صورت شبکه سازی شده هستند و باعث بالا رفتن تحمل فشار و قوی تر شدن دریچه ها میشود.

دریچه منهول نانو پلیمر

روش تولید دریچه نانو پلیمر

همانطور که در بالا گفتیم ذرات پلیمر به صورت نانو به هم متصل میشوند و باعث بهتر شدن مقاومت دریچه میشوند اما تولید این دریچه ها دقیقا مانند دیگر دریچه های منهول است و تنها فرمول ساخت مواد اولیه در ساخت این دریچه تاثیرگذار است. این دریچه ها حتی در هنگام تولید قابلیت تغییر رنگ را دارند و همچنین میتوان این دریچه ها را برای شما با برند و لوگوی خودتان طراحی کرد.دریچه ها بعد از انجام عملیات قالب گیری به وسیله آب خنک میشوند تا شکل خود را حفظ کنند و به مقاومت نهایی برسند و بعد از انجام تمامی مراحل تولید دریچه ها تا چند روز در انبار نگه داشته میشوند و بعد از انجام تست ها و آزمایش ها به بازار وارد میشوند.

ویژگی دریچه های نانو پلیمر عبارتند از :

  1.  مقاومت بالا با وجود وزن بسیار سبک.
  2. قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به دیگر دریچه های موجود در بازار.
  3. دریچه های منهول نانو پلیمر در برابر گاز ها مخرب فاضلاب مقاوم هستند و همچنین در برابر سایدگی و خوردگی نیز مقاومت دارند.
  4. این دریچه ها در صورت استفاده صحیح عمری تا حدود 30 سال را دارند و ممکن است این سال ها نیز بیشتر باشد.
  5. از این دریچه ها در تمامی مناطق میتوان استفاده کرد.(از پارک ها گرفته تا خیابان ها)
  6. امکان ثبت برند تجاری و لوگو برای این دریچه ها وجود دارد.

چرا قیمت این دریچه ها از دیگر دریچه ها پایین تر است؟

خب هر دریچه ای که تولید میشود از یک مواد اولیه مختلف تولید میشود و دریچه را تشکیل میدهد برای مثال همین دریچه های نانو پلیمری از مواد اولیه پلیمر ساخته شده است ولی اما این دریچه چرا قیمت پایینی دارد؟ مواد اولیه ای که برای این دریچه در نظر گرفته شده است قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر مواد اولیه دارد. در اصل قیمت مواد اولیه است که قیمت اصلی دریچه ها را تایین میکند برای مثال هر دریچه ای که کلاس سنگین تری دارد قیمت بالاتری دارد به همین دلیل که مواد اولیه بیشتری در آن کارشده است. هر دریچه ای که وزن بیشتری داشته باشد قیمت بالا تری و هر دریچه ای که وزن کمتری دارد قیمت پایین تری دارد و این برای تمامی دریچه ها صدق میکند.

آیا دریچه ها یا پوشش های منهول نانوپلیمر سرقت میشود؟

به طور معمول دریچه هایی که قابل بازیافت هستند در برخی مواقع سرقت میشوند برای مثال دریچه های منهول چدنی بیشتر سرقت را در بین دریچه ها دارد اما آیا این دریچه ها نیز سرقت میشود؟ جواب این سوال دقیقا مشخص نیست اما میشود از این دریچه ها در مناطقی که سرقت زیاد است استفاده کرد زیرا این دریچه ها کمتر توجه سارقان را به خود جلب میکند. اما اگر دریچه ای میخواهید که ضد سرقت است و اصلا توجه سارقان را به خود جلب نمیکند از دریچه های نانوکامپوزیت یا همان درب های بتنی استفاده کنید این دریچه ها کاملا غیر قابل بازیافت هستند و به هیچ عنوان نمیشود این دریچه ها بازیافت کرد.

چرا بعضی دریچه ها را بازیافت میکنند؟

برای مثال دریچه های چدنی بعد از بازیافت دوباره پا به عرصه تولید میگذارند و از آن نیز دوباره چیز های دیگری تولید میکنند و استفاده میکنند دقیقا به همین دلیل است که این دریچه ها را بازیافت میکنند اما آیا دریچه های بازیافتی کیفیت دریچه های درجه یک را دارند؟ خیر اجناسی که از مواد بازیافتی تولید میشود کیفیت مواد اولیه را ندارد و به همین دلیل قیمت پایین تر فروخته میشوند. همین یک دلیل دیگر برای خریدن دریچه های غیر قابل بازیافت است زیرا از مواد درجه دو بازیافتی نمیتوان آنها را تولید کرد.

شما میتوانید برای دریافت قیمت دریچه های خود با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما مشتری های عزیز هستیم شما میتوانید حتی در روز های تعطیل از ساعت 9 تا 6 بعد از ظهر با ما تماس بگیرید.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش و قیمت دریچه منهول نانو پلیمر»

  1. میلاد نعمتی

    سلام وقت بخیر میخواستم ببینم دریجه های نانوپلیمر برای منهول مقاومت خوبی دارند یا نه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535