فروش و قیمت دریچه منهول در بیرجند

دریچه منهول در بیرجند : تمامی نقاطی که دارای چاه ها و سیستم های زیر زمینی هستند باید به وسیله دریچه های منهول محافظت شوند و این امر برای تمامی نقاط جهان صدق میکند. متاسفانه در حال حاضر نمایندگی برای فروش دریچه های منهول در شهر بیرجند وجود ندارد و شما میتوانید به صورت غیر حضوری و با حضور در نمایندگی تهران خرید های خود را انجام دهید. توجه داشته باشید تمامی دریچه هایی که به فروش میرسد دارای نامه تایید و استاندارد میباشند.

دریچه منهول در بیرجند

هر دریچه ای که تولید میشود دارای ویژگی ها و معایبی میباشد که در ادامه مطلب به آن میپردازیم. کاربرد اصلی این دریچه ها این است که از افتادن اشیاء و یا افراد در چاه ها و منهول ها جلوگیری کند.سالانه تعدای زیادی گزارش از صدمه دیدن افراد از افتادن به داخل چاه ها و منهول ها به گوش میرسد. این چاه ها تنها برای کوچه و خیابان ها نیست بلکه چاه هایی که در داخل باغ ها و حیاط ها قرار دارند نیز خطر جانی و مالی را در صورت حفاظت نکردن در پی دارند. پوشاندن منهول ها با هر وسیله ای دیگر به جز دریچه منهول کار بسیار اشتباهی هست و تنها برای مدت کوتاهی تاثیر دارد.

چه دریچه ای برای فاضلاب شهر بیرجند مناسب است؟

این بستگی به اجرا کار و مهندس پروژه دارد اما برای راهنمایی اگر در جایی استفاده میشود که عبور و تردد خودرو های سنگین صورت میگیرد باید از دریچه های ترافیکی سنگین استفاده کنید. اما اگر برای پیاده رو و داخل حیاط استفاده میشود میتوانید از دریچه های سبک تر در کلاس پیاده رویی استفاده کنید. انتخاب کلاس برای داخل حیاط ها و پیاده رو ها به عهده شماست اما به هیچ وجه اجازه استفاده از دریچه های سبک در پروژهای ترافیکی را ندارید.

دریچه هایی که میشود در این شهر استفاده کرد

از تمای دریچه های منهول در هر جنسی میشود برای این شهر استفاده کرد برای مثال هوای این شهر آنقدر زیاد نیست که نشود از دریچه های منهول کوپلیمری یا همان دریچه منهول پلی اتیلن استفاده کرد. شما میتوانید از هر نوع دریچه ای که خواستید استفاده کنید اما اگر در مناطقی است که سرقت دریچه های منهول بالا است پیشنهاد میشود از دریچه های منهول نانوکامپوزیت یا دریچه منهول بتنی استفاده کنید. باز هم انتخاب دریچه ها از نظر جنس به خود شما بستگی دارد.

قیمت دریچه منهول در بیرجند

قیمت دریچه های منهول شرکت پایپ چی در تمای شهر های ایران یکسان میباشد و برای ارسال دریچه ها به شهر های دیگر راه های بسیار مطمعن وجود دارد. شما میتوانید بعد از خرید دریچه های خود آنها را با باربری یا وسایل نقلیه شخصی به شهر مورد نظر خود ارسال کنید.( توجه داشته باشید وسایل نقلیه که برای ارسال بار فرستاده میشوند دارای بیجک های باربری هستند). حداکثر زمان برای رسیدن کالا به دست شما برای مناطق جنوبی و بیشتر 1500 کیلو متر 3 روز میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.(با تشکر از وقت شما پایپ چی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535