آیا لوله های کاروگیت دارای گارانتی و ضمانت هستند؟

گارانتی لوله های کاروگیت از خود شرکت فروش و نمایندگی به خریداران لوله های کاروگیت داده میشود. اما این گارانتی برای چیست و شامل چه چیزی هایی میباشد؟ چه چیزایی شامل گارانتی یا ضمانت نامه نمیباشد و باید در انتخاب و خرید لوله ها دقت کرد؟ برای مثال اگر فشار آب نا متعارف به لوله های کاروگیت وارد شود شامل گارانتی نمیشود زیرا این لوله ها فشار اتمسفری تا 4 بار را دارند.

گارانتی لوله های کاروگیت برای فشار آب

آیا فشار آبی که باعث ترکیدن لوله شود شامل گارانتی میشود؟ صد در صد خیر در هنگام خرید صد در صد به شما گفته شده است که دامنه سطح مقاومت این لوله ها چقدر است و چه مقدار فشار اتمسفر میتواند تحمل کند. تمام لوله های کاروگیت تست شده هستند و تا فشار اتمسفر 4 بار را تحمل میکنند. پس حتما قبل از خرید میخواهید لوله ای خریداری کنید توجه داشته باشید که حداکثر تحمل فشار این لوله ها چقدر است؟

شکستگی لوله های کاروگیت شامل ضمانت یا گارانتی میباشد؟

بله لوله هایی که دارای شکستگی یا ترک باشند باید توسط شرکت و یا نمایندگی تعویض گردد. اما اگر لوله ها در محل نصب به دلیل نصب اشتباه و فشار های بسیار بالا شکسته باشید قضیه کاملا منتفی است.در هنگام خرید لوله های کاروگیت دقت داشته باشید که لوله ها بدون شکستگی و ترک باشند زیرا این شکستگی و ترک باعث نشت کردن آب میشود و به مرور زمان درز آنها بیشتر میشود.

مواردی که در گارانتی و ضمانت قرار نمیگیرند :

  1. ترکیدن لوله در اثر فشار بالای آب.
  2. شکستن لوله در اثر جایگذاری نا مناسب لوله.
  3. سوراخ کردن اشتباه لوله ها برای اجرای زهکشی.
  4. همچنین استفاده لوله و انتخاب اشتباه نیز شامل گارانتی نمیباشند.

نشت کردن لوله ها چطور شامل گارانتی هستند یا خیر؟

سوالی که خیلی از مشتری ها در هنگام خرید میپرسند این است که آیا این لوله ها نشت نمیکند؟ اگر این لوله ها سوراخ داشت و یا نشتی داشت چه کنیم؟ توجه داشتید که ایم لوله ها به صورت استاندارد تولید میشوند و در چند مرحله این لوله ها را تست میکنند تا هیج مشکلی در آنها وجود نداشته باشد. اما گارانتی برای نشتی بی قید شرط میباشد.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535