روش اجرای دریچه منهول و جاگذاری

اجرای دریچه منهول : اجرا و جایگذاری دریچه های منهول کار بسیار ساده ای است. بسیاری از خریداران دریچه های منهول ترس از جاگذاری و اجرای آن دارند ما در این مطلب به شما آموزش میدهیم تا در حد امکان این کار خودتان انجام دهید. تمامی دریچه های تولید شده چه در ایران چه در تمامی کشور ها به همراه یک درب و یک طوقه تولید میشوند و به فروش میرسند. شما برای جاگذاری تنها باید طوقه را در زیر خاک یا اسفالت یا هر مواد دیگری قرار دهید تا در جای خود سفت باشد.

اجرای دریچه منهول

برای آغار اجرا نیاز است که طوقه رو به تنها بروی چاه مورد نظر گذاشته و شروع به بتن ریزی یا اسفالت ریزی کنید اگر دریچه های بازشو هستند کاملا درب آن را بردارید و اگر لولا دار هستند درب را به خوبی باز کنید تا مشکلی برای آن رخ ندهد. بعد از انجام این عملیات شما میتوانید بعد از چند دقیقه دریچه را روی طوقه کارگذاشته شده قرار دهید. این روش برای تمامی دریچه ها در هر سایزی و در هر شکلی است و تمامی دریچه ها باید اینگونه اجرا شوند.

آیا اجرای دریچه و جایگذاری آن تاثیری بر مقاومت آن دارد؟

بدون شک و صد در صد بله اجرای نادرست باعث میشود دریچه ها فشار ها را به خوبی تحمل نکنند و باعث شکستگی و خرابی دریچه ها شوند. علاوه بر جاگذاری طوقه زیر سازی برای آن ها بسیار مهم است اگر زیر سازی درست انجام نشود هنگام وارد شدن فشار به دریچه باعث میشود در چاه سقوط کند. شما برای اجرای دقیق و درست باید به این دو موضوع مهم توجه کنید تا دریچه ها به درستی به برای شما کارکند. درصورت استفاده درست عمر تمامی دریچه ها بالای 15 سال میباشد.

اجرای دریچه منهول

چه عواملی در اجرای دریچه روی مقاومت آن تاثیر میگذارد؟

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید تمامی مواردی که روی مقاومت دریچه های منهول بعد از نصب تاثیر میگذارد نوشته شده است و تمامی آن ها به هم مربوط است. اگر یکی از اصول بالا را رعایت نکنید به احتمال زیاد در اجرای خود دچار مشکل خواهید شد. تمامی دریچه های منهولی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای ضمانت نامه و استاندارد ملی و جهانی میباشد و شما میتوانید با خیال راحت این دریچه ها را خریداری کنید.

چرا دریچه های ما استاندارد جهانی را دارد؟

بیشتر کشور های همسایه به دلیل کیفیت بالای دریچه ها شروع به خرید این دریچه ها کرده اند و شرکت ما با رعایت این استاندارد های جهانی موفق شده است که دریچه های منهول را نیز به کشور های دیگر صادر نماید و به خوبی نیز از این دریچه ها در کشور های همسایه استقبال شده است.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های به روز و دقیق با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535