فروش و لیست قیمت لوله کاروگیت زهکش

لوله کاروگیت زهکش : لوله های کاروگیت کاربرد های مختلفی دارد یکی دیگر از کاربرد های بسیار زیاد این لوله ها زهکش هست که بسیاری از خریدارن این لوله ها از این لوله ها برای زهکش استفاده میکنند. اما چگونه این لوله ها را تبدیل به لوله های زهکش میکنند؟ در ادامه مطلب روش زهکش کردن لوله را به شما نشان خواهیم داد.

برای دریافت قیمت و لیست قیمت به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید

لوله کاروگیت زهکش

به لوله هایی که دارای سوراخ های مخصوص برای و به اندازه های دقیق هستند لوله های زهکشی هستند اما این لوله ها چه که کاربرد هایی دارند؟ این لوله ها برای خروج راحت تر و بهتر آب های سطحی و زیرزمینی هستند و به طور کلی میشود گفت که این لوله ها برای انتقال آب های فاضلابی هستند. اگر برای انتقال این آب ها فکری نکرده باشید و یا اقدامات لازم برای انجام این لوله کشی ها را انجام نداده باشید باید هرچه سری تر دست به کار شید زیرا باعث خرابی ها و صدمه های مالی زیاد میشود.

مزایا استفاده از لوله های دوجداره زهکش

  1. عمر بسیار طولانی مدت برای این نوع از لوله ها.
  2. قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر لوله ها .
  3. سبکی و نصب آسان این لوله ها به دلیل وزن پایین.
  4. این لوله ها عمری بهتر و عملکردی بالاتر در زیر خاک دارند.
  5. این لوله ها در سایز های بسیار مختلفی موجود هستند و امکان استفاده از آن را در همه جا دارید.
  6. این لوله ها دارای کوپلر های سر خود هستند که اتصال دادن لوله را برای شما آسان میکند.

لوله های زهکشی چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم لوله های زهشکی بیشتر برای انتقال آب های فاضلابی استفاده میشود. اما لوله های دیگری نیز هستند که برای انجام این کار تولید میشوند. اما چرا لوله های کاروگیت را برای انجام این کار انتخاب کنیم؟ این لوله ها با توجه به مقاومت بالایی که دارند به راحتی میتوان سوراخ های مورد نیاز را روی این لوله ها اعمال کرد.

روش زهکش کردن لوله های کاروگیت

دستگاه های مخصوصی برای سوراخ کردن لوله ها وجود دارد که به راحتی سوراخ های مورد نیاز روی لوله ها اعمال میکنند. معمولا این سوراخ ها را به فاصله های 20 سانت از هم جدا میکنند. این سوراخ ها طبق درخواست و سفارش مشتری در کارخانه ها نیز انجام میشود و لوله به صورت کامل و آماده به مشتری ارائه میشود.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری ها عزیز هستیم.(پاسخگویی حتی در روز های تعطیل)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535