فروش و قیمت دریچه منهول بتن الیافی

دریچه منهول بتن الیافی: بتن الیاف چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ دریچه هایی که به صورت بتن الیافی تولید میشود یک سر و گردن از تمامی دریچه های که قبل تولید میشد بهتر است. در این مطلب قسط داریم این دریچه ها را با دیگر دریچه ها مقایسه کنیم و ببینیم این دریچه های الیافی ارزش خرید را دارد یا خیر ؟

دریچه منهول بتن الیافی

همانطور که از نام این دریچه ها پیداست این نوع از پوشش های منهول تنها از جنس بتن ساخته نشده است و دارای مواد افزودنی میباشد که به استحکام دریچه ها کمک میکند. شکل ظاهری این دریچه ها دقیقا همانند بتن است و سطحی سخت و محکم دارد این دریچه ها دقیقا برعکس دریچه های بتنی قدیم قابلیت چکشخواری دارد. و این دریچه ها را میتوانید گفت به این دلیل تولید کرده اند تا تمامی عیب و ایراد های دریچه های قدیمی را بر طرف کرده باشند.

ویژگی های دریچه های بتن الیاف

  1. این دریچه ها دارای مقاومت بسیار بالا میباشد.
  2. پوشش های منهول بتن الیاف دارای ضمانت نامه و دارای گارانتی شکستگی میباشد.
  3. قیمت دریچه منهول بتن الیافی نسبت به دیگر دریچه های بازار بسیار مقرون به صرفه است.
  4. بیشتر دریچه های موجود در بازار از یک یا دو نوع کلاس تولید میشوند اما این دریچه ها در 5 کلاس مختلف تولید میشود.
  5. عمر مفید این دریچه ها در صورت استفاده صحیح و درست تا حدود 50 سال میرسد.
  6. این دریچه ها به صورت آرماتور بندی ساخته شده است که باعث بالا بردن مقاومت دریچه ها میشود.
دریچه منهول بتن الیافی

روش ساخت دریچه های منهول الیافی

روش ساخت دریچه های بتن الیافی مقداری با دیگر دریچه متفاوت است همانطور که گفتیم این دریچه ها از درون دارای آرماتور بندی شده است. دریچه های بتن الیافی دقیقا شکل ظاهری شبیه به دریچه های بتنی دارد. این دریچه ها نیز تمامی سایز های استاندارد را موجود دارد که باعث میشود از این دریچه ها در تمامی پروژه ها استفاده کنید از محافظ کنتور های گرفته تا محافظت از منهول های فاضلابی و مخابراتی. این دریچه ها از استاندارد ترین دریچه های ایران است و بیشتر شهرداری های مناطق ایران از این دریچه ها استفاده میکنند.

چه کلاس هایی به صورت سفارشی تولید میشود؟

3 کلاس ترافیکی و پیاده رویی به صورت پیشفرض تولید میشود و در انبار موجود میباشد. اما کلاس هایی وجود دارد که تنها باید به صورت سفارشی تولید شود زیرا این کلاس ها کاربرد های بسیار خاصی دارد و هرکسی نیاز به استفاده از این دریچه ها را ندارد. این دو کلاس تحملی بین 60 تن تا 95 تن را دارد و قاعدتا قیمتی بسیار بالاتر از دریچه های منهول معمولی دارد. دریچه های بتن الیافی نیز تمامی این کلاس ها را موجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535