لوله گرید A

قیمت و فروش لوله پلی اتیلن گرید A

لوله گرید A : فروش لوله های گرید A معمولا برای لوله های پلی اتیلن استفاده میشود این لوله ها هستند که از مواد درجه یک و استاندارد تولید میشوند و به عنوان لوله پلی اتیلن گرید A به فروش میرسند. قیمت لوله پلی اتیلن گرید آ یا همان گرید A نسبت به دیگر لوله ها بالا تر است به همین دلیل است که از این لوله ها برای انتقال آب های سطحی و پروژه های سبک استفاده نمیشود. باید در نظر داشته باشید این لوله ها در سایز های مختلفی تولید میشود.

لوله پلی اتیلن گرید A

لوله های پلی اتیلن از استاندارد ترین لوله های حال حاضر در بازار های ایران است این لوله ها را میشود برای تمامی پروژه های ممکن استفاده کرد ویژگی های این لوله ها را در هیچ لوله ای نمیتوانید پیدا کنید یکی از ویژگی های بسیار خوب این لوله ها ضد زنگ بودن این لوله ها است. و همچنین این لوله ها را نیز میتوانید هم در زیر خاک استفاده کنید و همچنین میتوانید لوله ها را در روی خاک و درون آب نیز استفاده کنید و بدون هیج مشکلی از این لوله ها استفاده کنید.

لوله گرید A

در کل به لوله هایی که از مواد بسیار مرغوب تولید میشوند گرید A میگویند این لوله ها در کاتالوگ های خود یا زمان معرفی میگویند این لوله ها به اصطلاح از گرید A ساخته شده است. لوله های پلی اتیلن گرید a نیز به صورت متری به فروش میرود و هرکدام به صورت 100 متری و یا 200 متری به فروش میرسد. این لوله ها همانند دیگر لوله های پلی اتیلن دارای تحمل بار یا همان اتمسفر مشخصی است که باید یک لوله تحمل کند.

ویژگی های لوله پلی اتیلن گرید A

  1. این لوله ها بسیار مقاوم هستند و عمر بسیار طولانی مدت دارد.
  2. این لوله ها ضد خوردگی هستند و تا سالیان سال این لوله ها در زیر خاک به کار خود ادامه خواهند داد.
  3. عمر مفید برای این لوله ها در صورت استفاده صحیح تا حدود 80 سال میرود.
  4. شکل ظاهری این لوله ها طوری است که میشود از این لوله ها در فضاهای سبز ساختمانی نیز استفاده کرد.
  5. این لوله ها دارای استاندارد های ملی و جهانی هستند تا بتوان این لوله ها را نیز صادر کرد.
  6. لوله های گرید A در سایز های بسیار زیادی تولید میشود که انتخاب میان این لوله را آسان تر میکند.
لوله پلی اتیلن گرید A
لوله پلی اتیلن گرید A

قیمت لوله گرید A

نحوه محاسبه قیمت این لوله ها دقیقا مانند دیگر لوله های پلی اتیلن هست که در مطالب قبلی در باره آن توضیح داده ایم اما باید به جای قیمت مواد معمولی قیمت مواد اولیه ای که برای تولید لوله های پلی اتیلن گرید A است جایگزین کنید و قیمت دقیق و بروز این لوله ها به دست می آید اما باید بدانید این لوله ها دارای جدول وزن جداگانه میباشد زیرا این لوله های وزن متفاوتی با دیگر لوله های پلی اتیلن دارند و همین باعث احتلاف قیمت بسیاری میشود.

لوله پلی اتیلن از چه چیزی ساخته میشوند؟

مواد اولیه برای تولید این لوله ها HDPE نام دارد که برای تولید لوله ها و دریجه های منهول نیز کاربرد دارد دقت داشته باشید که این مواد به قدری مقاوم است که برای ساخت دریچه های منهول نیز از این مواد استفاده میکنند. برای ساخت دریچه های منهول مواد PE را با پلیمر مخلوط میکنیم تا به مقاومتی باور نکردنی دست پیدا کنیم. لوله های پلی اتیلن نیز دقیقا چنین چیزی را برای تولید میخواهند زیرا فشاری که آب از داخل به لوله ها وارد میکند بسیار سنگین است و باعث ترکیدن لوله های ضعیف میشود.

برای دریافت قیمت دریجه های منهول و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535