فروش لوله پلی اتیلن کابلی مناسب برای کابل کشی

لوله پلی اتیلن کابلی : لوله پلی اتیلن کابل کشی همانطور که از نام آن پیداست مناسب برای انجام عملیات کابلی است و این لوله به منظور هزینه کمتر برای لوله کشی کابلی است اما لوله کابلی یعنی چه؟ برای مثال شما پروژه ای دارید که نیاز است از کابل های برق و یا برق صنعتی استفاده کنید و نیاز است که این کابل های برق محافظت شده باشد تا هم آسیبی به سیم ها وارد نشود و هم افرادی که به این سیم ها نزدیک هستند نیز در امان باشند.

لوله پلی اتیلن کابلی

لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلفی تولید میشود که همین کمک میکند انتخاب سایز برای لوله کشی بسیار آسان و راحت تر باشد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمیشود از لوله های پلی اتیلنی که برای کابل کشی است برای انتقال سیالات استفاده کنید زیرا استانداردی که برای این لوله ها در نظر گرفته شده است بسیار متفاوت با دیگر لوله های پلی اتیلن. در این لوله ها برعکس لوله های دیگر فشار باری و یا همان اتمسفر کاربردی ندارد زیرا فشاری از داخل لوله ها را تهدید نمیکند.

قیمت لوله های پلی اتیلن برای کابل کشی

خب همانطور که در پاراگراف بالا گفتیم این لوله ها نیازی به تایین فشار باری یا همان اتمسفر ندارد فشار اتسمفر چیست؟ به فشاری که سیالات در حال حرکت در لوله به آن وارد میکنند فشار اتمسفری میگویند. خب حالا که مشاهده کردید فشار اتسمفری چیست شاید متوجه شده باشید که قیمت این لوله ها تقریبا نصف لوله های استاندارد است زیرا حتی این لوله ها در هنگام نشتی خرابی و یا مشکلی به وجود نمی آورند. اما باید خیالتان در باره تحمل فشار این لوله ها جمع باشد زیرا از این مواد پلی اتیلن برای ساخت دریچه های منهول ترافیکی نیز استفاده میشود.

لوله پلی اتیلن کابلی
لوله پلی اتیلن کابلی

ویژگی لوله های پلی اتیلن کابلی

  1. این لوله ها در برابر خورندگی و پوسیدگی مقاوم هستند.
  2. لوله های پلی اتیلن کابلی عمری حدود به 20 تا 30 سال در صورت استفاده درست دارند.
  3. قیمت این لوله ها بسیار مقرون به صرفه میباشد.
  4. نصب بسیار آسانی دارد و وزن بسیار کمی نسبت به دیگر لوله ها دارد.
  5. به دلیل وزن مناسب جا به جایی این لوله ها بسیار آسان است.
  6. این لوله ها دارای ظاهری مناسب است و در همه جا امکان استفاده از این لوله ها وجود دارد.

شکل ظاهری لوله کابلی پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن تمامی به رنگ مشکی تولید میشوند اما خط هایی که روی لوله ها وجود دارد تایین کننده است که این لوله ها چه کاربردی دارد و باید در کجا از این لوله ها استفاده کرد. خط ها به رنگ های مختلفی بر روی لوله ها زده میشود و همین باعث میشود اگر این لوله ها را در جایی دیدید متوجه شوید که کاربرد این لوله ها در چیست اما ظاهر لوله ها عمیقا با یکدیگر شبیه هستند و میشود از آنها در همه پروژه ها استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535