بام سبز چیست و چگونه بام سبز را آبیاری میکنند؟

بام سبز چیست: با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن ساختمان ها برای زندگی بام های سبز یا همان (roof garden) پدیدار شد. جدا از اینکه این روف گاردن ها چیست باید بدانید که بام سبز چگونه آبیاری میشود؟ خب بام های سبز از پوشش گیاهی طبیعی است که نیاز به نگهداری و از همه مهمتر آبیاری است و به وسیله لوله کشی میتوان این بام های سبز را آبرسانی کرد. این فضا های سبز بسته به متراژی که دارد به طور مختلفی آبیاری میشود.

بام سبز چیست؟

بیشتر بام های سبزی که مشاهده میکنید تنها برای زیبایی نیست این بام ها برای جلوگیری از تابش بیش از اندازه نور خورشید به ساختمان طراحی و اجرا میشوند. همچنین از لوله هایی که برای ساختمان مضر نیست استفاده میکنند تا باعث بالا رفتن دمای ساختمان نشود این لوله ها لوله های پلی اتیلن هستند که به راحتی نیز میشود از آن برای آبیاری بام سبز استفاده کرد. البته این فقط بخش آبیاری بود این فضا ها نیز برای سالم ماندن نیاز به کسی دارد که همواره مراقب این فضا های سبز باشد.

بام های سبز یا roof garden چگونه آبیاری میشود؟

برای صرفه جویی در مصرف آب از لوله هایی استفاده میشود که آب زیادی حدر ندهد و همچنین به صورت دقیق و مرتب و از همه مهم تر دقیق به یک اندازه همه گیاهان را آب دهد استفاده میشود. لوله هایی که برای این کار استفاده میشود لوله های پلی اتیلن نام دارد که کوچکترین سایز این لوله ها لوله های آبیاری قطره ای نام دارد که سایز آن تقریبا 16 میلی متر است.

بام سبز چیست
بام سبز چیست؟

با تشکر از مطالعه شما و وقت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر و همچنین کسب مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های گرامی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535