کارخانه دریچه منهول | کارخونه تولید دریچه منهول

کارخانه دریچه منهول : در سالیان گذشته دریچه ها تنها در کارگاه ها و تولیدی ها ساخته میشدند اما به مرور زمان با پیشرفت شهر های بیشتر باید از دریچه هایی استفاده کرد که استاندارد های کامل را داشته باشند. اگر به دنبال دریچه ای هستید که بتوانید با خیال راحت در مکان های ترافیکی از آن استفاده کنید و یا برای صادرات به کشور های دیگر بتوانید آن را انتخاب کنید باید از دریچه هایی که در کارخانه های تولیدی دریچه طراحی و ساخته شده اند استفاده کنید و توجه داشته باشید که به صورت استاندارد نیز تولید شده باشند.

کارخانه دریچه منهول

  1. دریچه ها و محصولات مورد نیاز خود را حتما از کارخونه های معتبر خریداری کنید
  2. درهنگام خرید میتوانید بر روی فاکتور برای درب های مورد نیاز گارانتی و ضمانت شکستگی دریافت کنید
  3. برای صادرات میتوانید با کارخانه های تولیدی همکاری کنید
  4. قیمتی که از ما دریافت میکنید بسیار پایین تر از دیگر فروشندگان میباشد
کارخانه دریچه منهول

چه دریچه هایی در کارخونه تولید میشوند؟

درحال حاضر به دلیل اینکه مشتری ها بیشتر به دنبال دریچه هایی با کیفیت هستند سعی دارند دریچه هایی که خریداری میکنند از کارخانه ها باشد امروزه همه ی دریچه ها در کارخانه تولید و بعد به بازار عرضه میشوند اما تنها دریچه ای که میتوان هنوز از تولید کننده دریافت کرد و از کارگاه خرید دریچه چدنی میباشد. اگر کیفیت برای شما مهم نیست و تنها به دنبال دریچه ای ارزان قیمت هستید میتوانید به سراغ این دریچه ها بروید توجه داشته باشید شرکت پایپ چی به هیچ عنوان از این دریچه ها به فروش نمیرساند و تنها دریچه هایی که از کیفیت مطلوب برخوردار هستند و استاندارد دارند را میتوانید از ما خریداری کنید.

دریچه های کارخانه ای باید چه مشخصاتی داشته باشند؟

  1. اول از همه این دریچه ها باید حداقل دارای استاندارد EN124 باشند
  2. تمامی محصولاتی که در کارخانه تولید میشوند دارای تاییده از سمت شهرداری میباشند
  3. از مهمترین مشخصات این دریچه ها این است که کلاس تولید شده به همراه شماره استاندارد بر روی درب اصلی قرار دارد
  4. اگر محصولاتی که ترافیکی هستند را خریداری کنید به شما ضمانت و گارانتی شکستگی تعلق میگیرد
  5. پیشنهاد میشود حتما دریچه منهول های مورد نیاز خود را از کارخانه خریداری کنید زیرا نیازی به پرداخت بارگیری اضافه ندارید
  6. بعضی از دریچه ها سال ها است که در انبار های فروشندگان باقی میماند همین عمر پوشش های فاضلاب را کمتر میکند
نکاتی که باید درهنگام خرید پوشش ها و محافظ های منهول رعایت کنیم چیست؟

حتما قبل از خرید از چند نفر مشورت بگیرید و مشاوره دریافت کنید تا خریدی بهتر داشته باشید از دریچه ها در کلاس های ترافیکی و پیاده رویی در مکان های درست استفاده کنید و به هیچ عنوان از کلاس های جا به جا استفاده نکنید. قبل از خرید از فروشندگان برگه های تست و آزمایشگاه دریافت کنید تا صحت دریچه ها مشخص شود و کلام اخر دریچه را بدون شکستگی تحویل بگیرید تا در طول سال های زیاد برای شما مشکل ایجاد ننکند و همچنین در پایین فاکتور های خود ضمانت شکستگی دریافت کنید.

برای خرید انواع دریچه های منهول و دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535