دریچه منهول ترافیکی

فروش دریچه منهول ترافیکی

دریچه منهول ترافیکی : دریچه ترافیکی برای استفاده در خیابان های اصلی و پر رفت و آمد استفاده میشود زیرا این دریچه ها به صورت ترافیکی مخصوص برای خیابان ها طراحی و ساخته می‌شود. تمامی دریچه های موجود در ایران بجز تعداد محدودی دارای این کلاس می‌باشند و آن درسته محدود که از کلاس ترافیکی برخوردار نیستند در جنس های سبک و وزن ناکافی تولید می‌شوند دریچه های که به صورت ترافیکی تولید می‌شوند باید دارای وزنی بالا و مقاومتی بالای ۱۰ تن باشند تا مجوز استفاده از آن به صورت ترافیکی را داشته باشند.

دریچه منهول ترافیکی

در شهر های مختلف ایران شهرداری ها برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر حتی برای جاهایی که رفت و آمد خودرو ها بسیار پایین است از دریچه های ترافیکی استفاده میکنند در سال های گذشته که دریچه ها به صورت تکنیکی و مهندسی تولید نمیشد شاهد شکستگی و آسیب های مالی جانی بسیار زیاد بودیم استفاده از این دریچه ها باعث میشود همراه با بیشتر شدن امنیت هزینه ها نگهداری و تعمیر نیز کمتر میشود. کلاس ترافیکی در سایز های مختلف تولید می‌شود اما این کلاس برای سایز های بالا بسیار سخت تولید می‌شود زیرا مرکز دریچه ها دور تر از لبه های دریچه های می‌شود و کنترل این فشار سخت تر میشود و نیاز به زیرسازی و مقاوم سازی بسیار میشود. به همین دلیل است که قیمت دریچه های بزرگ نسبت به سایت های دیگر بسیار بالاتر است زیرا روش تحمل فشار آنها متفاوت میباشد.

روش تولید دریچه های منهول ترافیکی

تولید این دریچه ها همانند دریچه های دیگر به صورت قالب گیری می باشد اما چگونه می توان روی تحمل فشار
این دریچه ها تاثیر گذاشت؟توجه داشته باشید که هر چقدر وزن دریچه های منهول بالاتر می رود تحمل فشار این دریچه ها بالاتر می رود اما چگونه میشود بدون تغییر سایز دریچه ها را به ترافیکی تغییر داد؟دریچه ها به صورت ذرات بسیار ریز به هم متصل می شود هر چقدر تراکم این ذرات در یک منطقه بیشتر باشد باعث ایجاد مقاومت می شود برای مثال در یک قالب ۶۰ سانتی هر چقدر تراکم ذرات سازنده دریچه بالا تر باشد طبیعتاً تحمل آن نیز افزایش می یابد. این قضیه به صورت برعکس نیز وجود دارد هر چقدر وزن درجه ها پایین تر باشد قیمت آن و مقاومت آن پایین تر است و برای مقاومت کمتر نیاز است که میزان تراکم ذرات تشکیل دهنده را در یک نقطه کم کنیم تمامی دریچه هایی که به صورت بتنی و نانوکامپوزیت تولید می شوند و همچنین دریچه های پلیمری و پلاستیکی از این امر برخوردار هستند.

دریچه منهول ترافیکی
دریچه منهول ترافیکی

مزایا استفاده از دریچه های ترافیکی

بدون شک استفاده از دریچه هایی که ایمن تر و مقاوم تر هستند در پروژه ها باعث دلگرمی و امنیت بالاتر میشود نین دریچه‌های ایمن‌تر از هزینه نگهداری و تعویض کمتری برخوردار هستند که همین باعث می شود دریچه های ترافیکی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. دریچه های ترافیکی باید دارای استاندارد باشد و همچنین بیشتر دریچه های ترافیکی که به مشتری ها عرضه می شود دارای گارانتی و ضمانت می باشد اگر این دریچه ها فاقد ضمانت و گارانتی باشند باید در ترافیکی بودن این دریچه ها شک کرد زیرا تمام درجه های ترافیکی باید دارای گارانتی شکستگی ۲ ساله باشد. دریچه های ترافیکی باید استاندارد تولید شده را بر روی درب تک کند تا از اصالت کالا مطمئن شوید برای مثال استاندارد ملی باید به صورت برجسته بر روی دریچه ها وجود داشته باشد.

برای دریافت قیمت و مشخصات دریچه های ترافیکی لطفاً با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید ما به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش دریچه منهول ترافیکی»

  1. میرزامحمدی

    سلام خسته نباشید دریچه های شما ترافیکی واقعی است ؟ یعنی میتونیم برای جایی که کامیون و تریلی رد میشه استفاده کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535