دریچه منهول یو پی وی سی

فروش و مشخصات دریچه منهول یو پی وی سی(UPVC)

دریچه منهول یو پی وی سی : دریچه های UPVC از سبک ترین و ارزان قیمت ترین دریچه های منهول در بازار هستند که بیشتر از این دریچه ها در ساختمان ها استفاده میشود. این دریچه ها معمولا در رنگ های مختلفی تولید میشوند اما به صورت پیش تولید شده این دریچه ها به صورت سفید و طوسی تولید میشود. این دریچه ها تنها به صورت سبک تولید میشود و امکان استفاده از آن در مکان هایی که تردد خودرو صورت میگیرد امکان پذیر نیست.

دریچه منهول یو پی وی سی

شاید این دریچه ها از نظر تحمل فشار و مقاومت تعریفی نداشته باشد اما ویژگی های دیگری دارند که شما را قادر می سازد که از این دریچه ها برای انجام پروژه های خود استفاده کنید برای مثال وزن بسیار سبک این درجه ها می باشد که حتی یک بچه نیز قادر به بلند کردن کل دریچه می باشد یکی دیگر از ویژگی‌های این دریاچه زیبایی و شکل ظاهری آن می باشد که علاوه بر حفظ مبلمان شهری به مکان مورد استفاده شده زیبایی خوبی میدهد. رنگ این دریچه ها معمولا به رنگ سفید می باشد تا نشانگر مواد استفاده شده در دریچه ها باشند اما شما بعد از خرید می توانید به راحتی رنگ دریچه ها را به رنگ دلخواه تغییر دهید و یا با داشتن تعداد زیادی از دریچه ها طبق سفارش رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید.

دریچه منهول یو پی وی سی
دریچه منهول یو پی وی سی

قیمت دریچه منهول UPVC

همانطور که در بالا گفتیم این دریچه ها برای مصارف غیر سنگین و بسیار سبک می باشد شما اگر برای پروژه‌ای که لازم به دریچه سنگین نیست از دریچه های چدنی و نانوکامپوزیت استفاده کنید بسیار هزینه جا به جایی و خرید دریچه بالا می‌رود اما با خرید دریچه های یو پی وی سی نه تنها هزینه خرید شما بسیار پایین می آید حتی هزینه نصبی برای این دریچه ها نخواهید داد زیرا نصب بسیار آسان و راحت دارد روش نصب ای شبیه به دیگر درجه ها دارد اما به دلیل سبکی مدت زمان نصب حتی کمتر از ۱۰ دقیقه یا کمتر میشود. شما میتوانید برای خرید راحت تر و امن تر قبل از خرید با متخصصین ما مشاوره دریافت کنید تا راحت تر در انتخاب دریجه تصمیم بگیرید ما به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری ها هستیم.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535