دریچه منهول بتنی

فروش و لیست قیمت دریچه منهول سایز 32

دریچه منهول سایز 32: فروش دریچه های منهول سایز 32 بیشتر برای حفره هایی است که نیاز به درب کوچکی دارند زیرا قیمت دریچه سایز 32 بسیار مقرون به صرفه است. همچنین خرید دریچه های منهول سایز 32 هم به صورت دایره ای یا گرد امکان پذیر است و هم به صورت مربعی شکل. این دریچه های در هر صورت کاربرد های خود را دارد اما بیشتر این دریچه های به صورت دایره ای و یا همان گرد است زیرا راحت تر میتوان از این دریچه ها استفاده کرد.

دریچه منهول سایز 32

دریچه های سایز کوچک برای استفاده به عنوان محافظ کنتور های آب و گاز که در کف حیاط های خانه‌ها وجود دارد استفاده می شود به همین دلیل کلاس هایی برای دریچه ها تولید می شود که آن ها را دقیقاً برای این مصارف تولید می کند که تا یک و نیم تند تحمل فشار را نیز تحمل می‌کنند همچنین از این دریچه ها برای جاهایی که رفت و آمد بسیار زیاد است نیز استفاده می‌کند در بیشتر شهرک های صنعتی و کارخانه ها شیر فلکه های وجود دارد که به فاصله ۶۰ سانت تا یک متر از هم فاصله دارند و نیاز به محافظ هایی دارند که هنگام عبور خودرو و افراد از روی آنها آسیب نبیند اگر از دریچه های بزرگ استفاده کنیم نه تنها با بالا رفتن هزینه رو به رو هستیم بلکه باز و بست کردن دریچه ها نیز سخت تر می شود به همین دلیل برای راحت تر شدن از و بسته کردن از دریچه سایز 32 استفاده می‌کنیم که هم از مقاومت خوبی برخوردار است و هم به راحتی باز و بسته می شود.

دریچه منهول دایره ای سایز 32

این دریچه ها به دلیل سایز استاندارد و کوچک در تمامی متریال ها استفاده می شود و می توان آن را در تمامی پروژه ها حتی در خیابان های اصلی و اتوبان ها استفاده کرد برای استفاده درجه در اتوبان ها باید استانداردهای وجود داشته باشد که شهرداری آن‌ها را تایید کند و یکی از شرکت‌های استفاده دریچه در اتوبان تحمل فشار ای ترافیکی می باشد که این دریچه ها به خوبی از آن برخوردار هستند. دریچه سایز 32 به دلیل کوچک بودن از وزن بسیار سبک ای برخوردار است که همین باعث می شود آن را با یک دست بلند کرده و در محل مورد نظر استفاده نمود همچنین می توان تعداد زیادی از این دریچه ها را به همراه یک خودروی سواری به مناطق کشور ارسال کرد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این دریچه امکان نصب آسان آن میباشد که در ادامه روند نصب و روش نصب این دریاچه را توضیح خواهیم داد.

دریچه منهول سایز 32
دریچه منهول سایز 32

روش نصب دریچه منهول سایز 32

دریچه کوچک به دلیل سایز مناسب نیاز به دستگاه یا کمکی برای نصب ندارد شما برای نصب کافی است که محل مورد نظر را آماده کرده و توهین دریچه را برروی منهول و چاه خود قرار دهید و بعد به کمک بتن و سیمان بر روی طوقه این دریچه را بپوشند و بعد از خاک کردن طوقه دریچه را در طوقه قرار دهید به همین راحتی دریچه نصب میشود و همه این کارها به کمک یه نفر انجام می‌شود. هرچقدر دریچه ها سبک تر باشد به نیروی کار کمتری نیاز دارید و این یعنی هزینه کمتر در نصب.

قیمت دریچه منهول سایز 32

دریچه منهول سایز 32 از قیمت بسیار پایینی برخوردار است شما برای استفاده از این دریچه نیاز نیست که به خود را بسیار بزرگ بگیرید زیرا این دریچه ها امکان رد کردن لوله و یا حتی وسایل کنترل نیز می‌باشد و به همین دلیل نیاز به استفاده از دریچه های بزرگ نیستید. قاعدتاً استفاده از دریچه های بزرگ باعث بالا رفتن هزینه شما میشود پس حتماً قبل از خرید دریچه های منهول و استفاده از آنها حتماً از متخصصین این کار مشاوره دریافت کنید زیرا این کار باعث پایین آمدن هزینه و بالا رفتن کیفیت کار شما و پروژه شما می شود

دریچه های منهول در سایز های مختلفی تولید میشود که انواع مختلفی دارد برای خرید و ثبت سفارش لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

1 دیدگاه دربارهٔ «فروش و لیست قیمت دریچه منهول سایز 32»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535