دریچه منهول پلیمری | فروش و قیمت انواع دریچه پلیمری

دریچه منهول پلیمری چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ دریچه های منهول برای استفاده بر روی منهول ها و چاه ها تولید میشوند که دارای سایز بندی بسیار زیادی میباشند هر کدام از این سایز ها دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود میباشند. دریچه پلیمری معمولا به صورت مشکی میباشند. پوشش های منهول پلیمری را میتوانید در سایز های بسیار مختلفی تهیه کنید و بر روی منهول ها و چاه ها استفاده کنید قابل توجه مشتری های گرامی هر کدام از سایز های دریچه های منهول مخصوص برای پوشاندن یک چاه و منهول میباشد شما قبل از خرید میتوانید به صورت رایگان از ما مشاوره دریافت کنید.

دریچه منهول پلیمری

  • دریچه های منهول اگر به صورت درست خریداری شوند و درست نصب شوند عمری بیشتر از 10 سال دارند
  • دریچه پلیمری را میتوان از ارزان ترین دریچه های موجود در بازار دانست
  • درهنگام خرید توجه داشته باشید درب را همراه با طوقه یا همان فریم نگهدارنده خریداری کنید
  • برای درب های ترافیکی از فروشندگان بر روی فاکتور ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید
  • امکان تغییر رنگ برای جنس پلیمر نیز وجود دارد همچنین میتوانید لوگو و برند تجاری خود را روی درب اصلی بزنید
دریچه منهول پلیمری

دریچه پلیمری چیست و چگونه تولید میشود؟

دریچه های پلیمری به این دلیل تولید میشوند که جای دریچه های سنگین را بگیرند این محصول با توجه به وزن بسیار سبکی که دارد از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و در کلاس های سنگین آن میتوان برای خیابان های نیز از آن استفاده کرد. این دریچه از مواد اولیه پلیمر تولید میشود که وزن سبکی دارند و همچنین این قابلیت را دارند که شکل قالب خود را به خوبی بگیرند یعنی این مواد در هر قالبی ریخته شود به شکل آن در می آید. اولین مرحله برای تولید این دریچه ها مذاب کردن مواد اولیه است و بعد از آن ریخته شدن در قالب و بعد از آن خارج کردن از قالب و خنک کاری و در انتها ورود به انبار.

انواع دریچه منهول

دریچه های منهول در کلاس های مختلفی تولید میشوند تمامی دریچه ها در کلاس های b125 و c250 و اخرین کلاس d400 تولید میشوند که به ترتیب 12 تن و 25 تن و 40 تن تحمل فشار دارند. توجه داشته باشید به هیچ عنوان از دریچه های پیاده رویی نباید در خیابان های شهر استفاده کنید و اگر نیاز دارید که از این دریچه ها در اتوبان ها و خیابان های اصلی استفاده کنید باید از نمونه 40 تن استفاده کنید. موارد گفته شده تنها برای جنس پلیمری نبود شما برای انتخاب هر نوع از دریچه های منهول باید به مشخصات گفته شده توجه داشته باشید اگر قصد خرید یا مشاوره دارید تماس بگیرید و با فروشندگان ما مشورت بگیرید تا خریدی بهتر را تجربه کنید.

خرید دریچه منهول پلیمری برای فاضلاب

در اولین سال هایی که دریچه ها طراحی و تولید شد بیشتر برای فاضلاب ها بود اما امروزه با پیشرفت سیستم های زیرزمینی از این دریچه ها نه تنها برای فاضلاب ها بلکه برای مخابرات نیز استفاده میشود اما این سایز دریچه ها است که کاربرد آن را تغییر میدهد. در هنگام خرید دریچه منهول مهم نیست که جنسی باشه باید دقت داشته باشید که بدون ترک و شکستگی باشد زیرا به مرور زمان ممکن است ترک ها و شکستگی ها بیشتر شود همچنین در هنگام انتخاب دریچه ها دقت داشته باشید کلاس تولید شده روی درب اصلی نوشته شده باشد. در بیشتر دریچه ها استاندارد ملی رعایت شده است اگر به دنبال دریچه ای استاندارد هستید باید به علامت و نوشته en124 دقت کنید.

برای خرید و دریافت قیمت های دریچه های منهول لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

 

6 دیدگاه دربارهٔ «دریچه منهول پلیمری | فروش و قیمت انواع دریچه پلیمری»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535