لوله کاروگیت فروش و لیست قیمت امروز

لوله کاروگیت : محبوبیت اصلی لوله های کاروگیت اول به دلیل قیمت بسیار مقرون به صرفه است و بعد به دلیل وزن بسیار مناسب این لوله ها در سایز های مختلفی تولید میشوند که باعث میشود شما در انتخاب لوله برای پروژه های خود راحت تر باشید. توجه داشته باشید تمامی لوله های کاروگیت به صورت شاخه های 6 متری هستند و لوله های 12 متری از جنس کاروگیت اصلا وجود خارجی ندارند. تمام لوله ها یک سر آن به صورت سرخود دارای کوپلر میباشد.

لوله کاروگیت

لوله دوجداره کاروگیت نام‌دیگر لوله کاروگیت می باشد اما باید بگویم که دلیل این نامگذاری چیست. دلیل این نام گذاری این است که این دوره از دو لایه تشکیل شده است لایه بیرونی که به رنگ مشکی است و لایه داخلی که به رنگ زرد است به این ترتیب لوله دوجداره کاروگیت از دو لایه تشکیل شده ، اما مشخصات ظاهری آن به این صورت است که از بیرون که به رنگ مشکی است به صورت مارپیچ میباشد و از داخل به رنگ زرد و بسیار صیقلی می باشد. دلیل صیقلی بودن داخل آن این است که در گذشته لوله ها به دلیل اینکه بسیار زبر بودند پسماندها در داخل آنها گیر می کرد و باعث مسدود شدن لوله می‌شد به همین دلیل در لوله کاروگیت این مشکل برطرف شد و داخل آن به طوری طراحی شد که پسماندها به راحتی از آن عبور کند.

لوله دوجداره کاروگیت

شاید از خود بپرسید که لوله کاروگیت چگونه ساخته می شود در ادامه مطلب قصد داریم که این موضوع را برای شما شرح دهیم: لوله کاروگیت از پلی اتیلن مستربچ و دیگر مشتقات پلاستیک تشکیل شده ابتدا باید بگوییم این لوله را با بهترین دستگاها و به روز ترین آنها و با مواد درجه یک تولید می کند تا عمر این لوله ها به بیش از از ۵۰ سال برسد ، دلیل سبک بودن این لوله ها این است که این لوله ها با به روزترین تکنولوژی ساخته شده است تا کمترین وزن بیشترین مقاومت را داشته باشد. ابتدا مواد را مضاعف کرده و به درون دستگاه می ریزند سپس لوله ها از ماردون که میله ای مارپیچ مانند است به بیرون می‌آید سپس لوله به کوره های سرد انتقال پیدا می‌کند تا حالت اصلی خود را بگیرد

انواع لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت در دو نوع تولید می شود که اصلی ترین مشخصات و ویژگی لوله را تعیین می کند نوع اول لوله کاروگیت سبک می باشد که از این لوله برای استفاده در مکان هایی است که فشار آب کم می باشد و فشار زیادی به لوله ها نمی آید زیرا تحمل فشار باری لوله یا همان اتمسفر کم می باشد. نوع دیگر از لوله کاروگیت لوله کاروگیت سنگین میباشد از این لوله ها برای پروژه هایی که فشار آب آن بیشتر می باشد استفاده می کنند. یکی دیگر از تحمل فشار هایی که باید لوله های کاروگیت تحمل کنند فشاری است که خاک به دیواره های لوله از بیرون وارد می‌کند که به آن فشار نیوتن می گویند.

فشار نیوتون چیست؟

لوله های کاروگیت به دلیل این که در زیر خاک استفاده می‌شوند باید فشار خارجی که خاک به دیواره لوله ها وارد می‌کنند رانیز تحمل کند که به آن نیوتن می گویند. نوع سبک این دوره مقدار تحملی که برای آن مشخص شده است16.5kn می باشد توجه داشته باشید که واحد اندازه گیری این فشار کیلو نیوتن می باشد و در نوع سنگین لوله ها تحمل آن 31.5kn این فشارها باعث بالا رفتن اتمسفر لوله میشود اتمسفر همان فشاری است که سیالات در حال انتقال در لوله از درون به لوله ها فشار می آورد که این تحمل نیز در لوله ها متغیر می باشد.

لوله کاروگیت
لوله کاروگیت

شکل ظاهری لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت اگر چه از جنس پلی اتیلن تولید می‌شود اما ظاهری بسیار متفاوت از لوله های پلی اتیلن دارد سطح بیرونی لوله های کاروگیت به صورت مارپیچ مانند می باشد سطح داخلی سطحی بسیار صاف و صیقلی می باشد. به همین دلیل به این لوله ها دو جداره می گویند یعنی از دو سطح کاملاً متفاوت تولید شده‌اند اگر این لوله ها از یک لایه و از یک سطح تولید شده باشند به آن لوله های پلی اتیلن تک جداره یا لوله پلی اتیلن معمولی می گویند. درست است که لوله های دوجداره از دو سطح کاملا متفاوت و مجزا تولید شده اند اما قیمت بسیار مقرون به صرفه در برابر لوله های تک لایه و لوله های آهنی و سنگین دارد برای دریافت قیمت شما میتوانید با شماره های درون سایت تماس بگیرید.

جداره بیرونی لوله کاروگیت :

اینجا داره همانطور که گفتیم به صورت مارپیچ مانند می باشد به این دلیل که اگر دریچه ها در خاک قرار گرفت خاک به راحتی به داخل جداره های خالی نفوذ کند و باعث شود لوله محکم تر در جای خود بماند. همچنین باعث می‌شود که نصب لوله ها در هنگام جایگذاری لوله یا به اصطلاح خواباندن لوله آسان تر شود.

جداره داخلی لوله کاروگیت :

سطح داخلی و جداره داخلی این لوله ها به صورت صاف و صیقلی می باشد به این دلیل که هنگام عبور سیالات به راحتی از داخل لوله ها عبور کند و در جایی گیر نکند و یکی دیگر از ویژگیهای سطح داخلی این دوره این است که به هیچ عنوان در داخل لوله شاهد جلبک بستن نخواهیم بود.

نکات در هنگام خرید لوله دوجداره کاروگیت

در هنگام خرید لوله های کاروگیت از سبک و یا سنگین بودن لوله اطمینان حاصل فرمایید زیرا در عدم رعایت این امر باعث آسیب رساندن به لوله ها و پروژه خود خواهید شد همچنین توجه داشته باشید که لوله های کاروگیت سطح بیرونی آنها به رنگ مشکی و سطح داخلی به رنگ زرد یا آبی می باشد. لوله های کاروگیت باید بدون کوچکترین نشت و شکستگی باشد زیرا به مراتب این شکستگی افزایش یافته و کل لوله را خواهد گرفت. دقت داشته باشید که رنگی بودن سطح داخلی برای این است که شکستگی و نشت لوله ها به راحتی دیده شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535