فروش و قیمت دریچه منهول پلی اتیلن

دریچه منهول پلی اتیلن امروزه یکی از محبوب ترین درب های و پوشش های فاضلاب در کشور است زیرا دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند و از طرفی هم قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند. کاربرد دریچه منهول محافظت از منهول ها و چاه ها در برابر فشار های وارد شده و ضربه های ناگهانی میباشد و همچنین از منهول در برابر سقوط اشیاء و افراد جلوگیری میکند. پوشش های های فاضلابی معمولا در سایز های مخصوص و استاندارد تولید میشوند اما میتوانید شما متانسب با سایز حفره و چاه خود از ما دریچه های منهول پلی اتیلنی را خریداری کنید.

دریچه منهول پلی اتیلن

  1. وزن سبک یکی از مهم ترین ویژگی های دریچه پلی اتیلن میباشد که باعث میشود نصب و جا به جایی آن نیز آسان تر صورت گیرد
  2. این درب های منهول علاوه بر اینکه وزن سبکی دارند از مقاومتی بسیار مناسبی برخوردار هستند.
  3. دریچه منهول پلی اتیلن همانند دیگر دریچه ها به صورت استاندارد تولید میشود
  4. امکان تغییر رنگ به صورت تغییر رنگ اصلی برای این دریچه ها وجود دارد
  5. شما میتوانید برند و لوگوی تجاری خود را روی درب اصلی بنویسید

 

 

دریچه منهول پلی اتیلن

دریچه پلی اتیلن کلاس b125 (پیاده رویی)

کلاس B125 یک کلاس عمومی بوده و برای تمامی دریچه ها مورد استفاده قرار میگیرد اما ویژگی این کلاس چیست و در کجا میتوان از آن استفاده کرد؟ باید بدانید که این کلاس مخصوص برای پیاده رو میباشد و همانطور که از نام آنها مشخص است باید از این دریچه های منهول پلی اتیلنی در پیاده رو ها استفاده کنید. تحمل فشاری که برای این درب های ثبت شده است 12 تن بوده اما به هیچ عنوان وسوسه نشوید که از این دریچه در خیابان های استفاده کنید زیرا ممکن آسیب های جدی به افراد درحال تردد برساند و همچنین هیچ ضمانت و گارانتی در صورت شکستگی به شما تعلق نمیگیرد. اگر از این محصولات به صورت صحیح استفاده کنید عمری بالاتر از 10 سال دارند.

خرید و مشخصات فنی دریچه فاضلاب

این دریچه ها به خوبی برای مصارف فاضلابی استفاده میشود زیرا به هیچ عنوان دربرابر گاز های فاضلابی آسیب نمیبینند و همینطور میتوانید سایز استاندارد فاضلاب را انتخاب کنید و بر روی چاه ها و حفره ها قرار میگیرند. رنگ پیشفرض که برای این دریچه ها تولید میشود مشکی میباشد و در 3 کلاس اصلی میتوانید آنها را تهیه کنید توجه داشته باشید در هنگام خرید کلاس تولید شده و استاندارد روی درب اصلی نوشته شده باشد در غیر این صورت محصول خریداری شده فاقد اعتبار میباشد. دریچه هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد کامل بوده en124 و همچنین روی فاکتور میتوانید از ما گارانتی و ضمانت شکستگی دریافت کنید.

دریچه منهول کلاس C250 و D400 پلی اتیلنی

دو کلاس گفته شده مخصوص برای مکان هایی است که تردد خودرو صورت میگیرد که به این دریچه ها ترافیکی نیز میگویند این دریچه ها به ترتیب 25 تن و 40 تن میباشند. از دریچه هایی که 40 تن تحمل فشار دارند میتوانید حتی در اتوبان ها میتوان استفاده کنید این نوع از پوشش ها و محافظ های منهول دارای گارانتی اولیه 2 ساله میباشند که درهنگام خرید میتوانید از فروشندگان درخواست گارانتی بیشتر کنید و سالهای آن را افزایش دهید.شما میتوانید برای خرید این دریچه ها به صورت 24 ساعته با ما تماس بگیرید ما حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

با تشکر پایپ چی.

4 دیدگاه دربارهٔ «فروش و قیمت دریچه منهول پلی اتیلن»

  1. مرداخانی

    ببخشید دریچه های منهول پلاستیکی همین دریچه ها هستند من دریچه پلاستیکی میخواستم ؟!

    1. سلام و درود خدمت شما این دریچه ها پلی اتیلن هست که به نام پلاستیکی نیز شناخته میشود زیرا مواد تشکیل دهنده آن دارای پلاستیک است و شکل ظاهری نزدیک به پلاستیک دارد.

  2. سلام و خسته نباشید دریچه پلی اتیلن مقاومتش چیجوریه میتونم برای جایی استفاده کنم ماشین رد میشه ؟ چون می‌خوام سبک باشه و زیاد باز و بسته کنم درب و ممنونم از شما.

    1. سلام دریچه های پلی اتیلن مانند دیگر دریچه ها در کلاس های مختلف تولید میشود. هرچقدر تحمل فشار بالاتر باشه وزن دریچه ها هم بیشتر میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535