دریچه منهول چدنی | قیمت دریچه های چدنی

دریچه منهول چدنی سالیان زیادی است که امر محافظت از منهول ها را در اختیار دارد این دریچه ها به دلیل مقاومت بالا و ویژگی هایی که دارد از محبوب ترین دریچه های بازار شناخته میشوند. این نوع از پوشش های منهول تمامی ویژگی هایی که یک چاه و منهول لازم دارد را در خود دارد برای مثال باید به خوبی امنیت ورودی را تامیین کند و در برابر فشار های لحظه ای و ضربه نیز مقاوم باشند اما مهم ترین ویژگی این دریچه ها نقطه جوش بالای چدن است که حتی در برابر آتش مستقیم نیز آسیبی نمیبیند.

دریچه منهول چدنی

دریچه منهول چدنی

  • این محصول نه تنها در برابر گرما بلکه در برابر آتش مستقیم نیز مقاوم است
  • این پوشش ها و محافظ های منهول از مقاوم ترین نمونه های تولید شده میباشند
  • شما میتوانید رنگ دلخواه و لوگوی مورد نظر خود را بر روی درب اصلی اعمال کنید
  • دریچه های چدنی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد کامل هستند و میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید
  • تنوع سایز باعث میشود که به راحتی از میان این دریچه ها برای پروژه ها و مکان های مورد نظر خود انتخاب درست انجام دهید
  • پوشش های منهول چدنی دارای بیشترین تنوع سایزی هستند

دریچه های چدنی چکونه تولید میشوند؟

هر دریچه ای که تولید میشوند از یک مواد اولیه تشکیل دهنده تولید میشود اما روش تولید آنها کمی متفاوت است روش تولید این نوع دریچه ها ریختگری است که ابتدا مواد اولیه را به صورت مذاب در می آورند و بعد به داخل قالب های از پیش تولید شده میریزند تا کاملا شکل قالب را به خود بگیرند. بعد از انجام عملیات قالب گیری قالب سرد میشود و دریچه های تولید شده به وسیله هوا و یا آب سرد خنک میشوند و به داخل انبار برده میشوند این دریچه ها باید حداقل 3 تا 4 روز در انبار باقی بمانند تا به مقاومت نهایی برسند. قبل از تولید اگر میخواهید لوگوی مورد نظر خود را داشته باشید باید قالب جداگانه تهیه کنید بعد از تولید امکان ثبت لوگو و برند تجاری ندارد اما میتوانید رنگ های خود را حتی بعد از تولید انتخاب کنید.

چرا دریچه های چدنی؟

این دریچه ها در مقایسه با دیگر محصولات بسیار مقرون به صرفه تر هستند همچنین عمر طولانی مدت تری دارند عمر این دریچه های چدنی در صورت استفاده صحیح تا 50 سال نیز میرود. بیشتر دریچه هایی که در خیابان ها مشاهده میکنید از جنس چدن هستند و بیشتر آنها برای چندین سال پیش هستند اما بعضی از دریچه ها بسیار نو هستند آیا درب اصلی آنها آسیب دیده ؟ بیشتر پوشش ها و درب های چدنی قبل از اینکه خراب یا شکسته شوند به سرقت میروند و مجدد باید درب اصلی آنها جایگزین کرد یکی از عیب های بسیار بزرگ این دریچه ها قابل بازیافت بودن آن است با توجه به وزن بسیار زیادی که دارند بعد از بازیافت دوباره میتوان از آن استفاده کرد به همین دلیل است که توجه سارقان را به خود جلب میکند. هیچ راهی برای جلوگیری از سرقت نیست اگر در جایی استفاده میکنید که سرقت زیاد است به دنبال محصولات دیگر باشید نمونه های بتنی و نانوکامپوزیت هیچ ارزشی برای سرقت ندارند و کاملا غیرقابل بازیافت هستند.

فروش دریچه منهول چدنی

تنهایی دریچه ای که به صورت وزنی به فروش میرسند همین دریچه ها میباشند که بستگی به سبک و سنگین بودن آنها قیمت مشخص میشوند برای مثال میتوان دریچه را در سایز 60 به چند قیمت تولید نمود و حتی به صورت سفارشی وزن آنها را مشخص کرد.روش محاسبه قیمت محصولات چدنی به این صورت است (وزن کل دریچه به همراه طوقه و درب اصلی ضرب در قیمت روز مواد اولیه و تشکیل دهنده دریچه = قیمت اصلی و تمام شده)

روش قیمت گذاری دریچه

دریچه های دیگر مانند بتنی و کوپلیمری و نانوکامپوزیت و .... به صورت دونه ای قیمت گذاری میشوند و با توجه به کلاس تولید شده قیمت یک عدد آن مشخص میشود برای مثال دریچه هایی که کلاس d400 دارند از دریچه های کلاس B125 قیمت بالاتری دارند. امکان تغییر وزن به هیچ عنوان برای این محصولات وجود ندارد زیرا به کمک دستگاه تولید میشود و با دستکاری کردن مشخصات استاندارد باعث خرابی پوشش ها و دریچه ها میشود.

نکات مهم در هنگام خرید درب های چدنی

چیزی به اسم دریچه های دسته دوم وجود ندارد از خرید این محصول خودداری کنید برای مقداری ارزان تر خریدن امنیت افراد درحال تردد و منهول ها را به خطر نندازید. درهنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که هیچگونه ترک و شکستگی بر روی درب و طوقه نباشد به مرور زمان باعث خرابی و شکستن میشود. سعی کنید بیشتر این دریچه ها را به رنگ اصلی چدن خریداری کنید که بیشتر شبته به رنگ خاکستری میباشد. دریچه منهول چدنی چکشخوار نیست برای باز کردن درب اصلی با پتک ضربه نزید معمولا این محصول گارانتی ندارد اما با خرید از شرکت ما میتوانید برای مصرف های ترافیکی گارانتی شکستگی نیز دریافت کنید.

کلاس های تولید دریچه از جنس چدن

این دریچه ها را میتوانید در تمامی مکان های مورد نظر استفاده کنید اما خب پیشنهاد میشود بیشتر از این دریچه ها برای مکان هایی استفاده کنید که تردد وسایل نقلیه صورت میگیرد زیرا قیمت این محصولات برای پیاده رو ها بالا است. تمامی دریچه ها باید این 3 کلاس اصلی را رعایت کنند اولی کلاس پیاده رویی b125 است که 12 تن تحمل فشار دارد و مخصوص برای پیاده رو است کلاس های بعدی c250 و d400 هستند که به ترتیب 25 تن و 40 تن تحمل میکنند و مخصوص برای عبور خودرو هستند پیشنهاد میشود برای پیاده رو ها و زیر پله های از جنس های پلیمری و سبک استفاده کنید.

برای دریافت فیمت تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535