قیمت دریچه منهول سایز 20

دریچه منهول سایز 20 : دریچه های سایز 20 به راحتی در هر جنس و متریالی قابل تولید هستند و میتوان این دریچه ها را در کلاس های پیاده رویی تا ترافیکی تولید کرد. این سایز از دریچه منهول کوچکترین سایز است و دیگر کوچکتر از این دریچه ها در بازار موجود نیست و تولید نمیشود. معمولا از سایز 20 سانتی متری این دریچه ها برای کنتور ها استفاده میشود. کنتور ها مانند تمامی منهول ها و چاه هایی که در خیابان ها میبینید نیازمند محافظت هستند. یکی دیگر از کاربرد های زیاد این دریچه ها استفاده از آن برای ارت ها هستند.

دریچه منهول سایز 20

دریچه منهول سایز 20 بیشتر به صورت دایره ای تولید میشود اما در برخی از جنس میشود شاهد تولید آن به صورت چهارگوش بود این سایز از دریچه را میتوان در تمامی جنس های مورد نظر تولید کرد یکی از آسان ترین دریچه هایی که تولید میشود سایز 20 میباشد زیرا نیاز به مهندی خاصی ندارد تا فشار ها را تحمل کند. دریچه های شرکت پایپ چی دارای 2 سال ضمانت شگستگی میباشد پس در خرید خیالتان راحت باشد زیرا تمامی دریچه های ما دارای گارانتی میباشد.

دریچه منهول سایز 20
دریچه منهول سایز 20

ویژگی های استفاده از دریچه منهول سایز 20

سایز 20 سانتی متری از دریچه های منهول به دلیل وزن بسیار سبک نصب بسیار آسان تری نسبت به دیگر دریچه های سایز بزرگ تر دارد همچنین حمل و نقل این دریچه ها بسیار راحت است و حتی مبشود آنها را به کمک یه خودروی سواری جا به جا کرد اما توجه داشته باشید این وزن کم و سایز کوچک اصلا بر روی تحمل فشار این دریچه ها تاثیری ندارد ما برای اثبات حرف خود همین سایز از دریچه را از ساختمان 12 متری به پایین پرتاب کردیم اما هیچ مشکلی برای دریچه پیش نیامد. با سرچ کردن در گوگل تست مقاومت دریچه منهول متوجه خواهید شد

فروش دریچه سایز 20

دریچه منهول 20 سانتی متری به صورت دانه ای فروش میرود اما توجه داشته باشید شما میتوانید دریچه ها خود را به صورت شخصی سازی شده خریداری کنید یعنی چی ؟ شما میتوانید لوگو اختصاصی خود را بر روی درب این دریچه ها ثبت کنید تا همه متوجه شوند این دریچه ها برای چه شرکتی میباشد همین امر از دزدیده شدن این دریچه ها بسیار جلوگیری میکند. یکی دیگر از کارهایی که میشود برای این دریچه ها انجام داد امکان تغییر رنگ آنها است و میتوان آنها را به رنگ های مختلفی و دلخواه در آورد. هر رنگ که بر روی دریچه ها زده میشود نشان دهنده کاربرد این دریچه ها است برای مثال رنگ زرد برای مصارف گازی است.

خرید دریچه منهول 20 سانتی از پایپ چی

شرکت پایپ چی فعالیت خود را به دلیل شیوع ویروس همه گیر کرونا هم به صورت آنلاین غیر حضوری و هم به صورت حضوری انجام میدهد تمامی دریچه های گفته شده و ذکر شده در سایت دارای استاندارد های ملی و استاندارد های جهانی می باشند زیرا ما دریچه ها تولید شده خودرا به کشور های همسایه نیز صادر میکنیم به همین دلیل باید دریچه های دارای استاندارد های جهانی باشند زیرا این استاندارد های مقداری با استاندارد های کشور ما فرق دارد. با تماس با ما از مشاوره رایگان 24 ساعت نیز برخوردار شوید.

برای دریافت قیمت همین الان با شماره های ما در تماس باشید شما میتوانید برای خرید و دریافت مشاوره رایگان با متخصصین ما ارتباط برقرار کنید تا خریدی بهتر و ایمن تر را تجربه کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت دریچه منهول سایز 20»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای قیمت کلیک کنید09364553535